Pubg'de sırf internet bağlantımı değiştirdim diye ban yemiştim :D

Pubg'de sırf internet bağlantımı değiştirdim diye ban yemiştim :D

Mobil legends de bancı olduğum için bazı garibanlar grup halinde beni banlarlardı onlar yüzünden haksız yere ban yerdim şslxhcxşlc
Cevap
20Cevap
Oyunlarda ban yemedim
Pubgde sırf hile ile takım oluşturdum diye ban yedim 😂biz nerden bilebiliriz hile olduğunu🤎
CS-GO oyununda oyun kendi kendine Vac hatası verdi ve oyundan attı sorunu çözene kadar da süre bitince ceza verdi.
Knight kafede millet koxp yapiyor bizimkide taramaya takıldı
DarkOrbit vardı eskiden MMO şirketinin geliştirici adminlerine saldırdık diye ban attılar bizlere
Cs de supreme hesapta 40 kill almıştım adamlar hile diye banlattırmışlardı
Bir zamanlar metin2 de haksız yere ban yemiştim.😃 15 sene önceydi.
Oyundan değil de geçen haftalarda burada hesabım silinmişti
Tera olması lazım ip adresinden dolayı. Başka olmadı.
Call of Duty mobilde yedim geçenlerde bluestacks kullandığım için.
gameloop kullan bence
@scorpion026 dün onu yükledim dostum onda ban atmıyor doğru 👍
başta bende stackle opynardım sonra gameloopa gectim ama ban yememek için değilde gameloop daha güzel daha kullanışlı geldiğinde. stack oyun güncelledikte düğmeleri karışıyordu. iyi ki geçmişim :D
@scorpion026 nickim lothrien dostum eklersen oynarız sıralama macında snip ile karsı tarafı çılgına çeviriyorum 😄 doğru gameloop da daha iyi oynanıyor.
yer kaldıysa eklerim :D
yalnız tek sıkıntı sıralama multiplayerda oyun vermiyor ya da saniyelerce beklemen lazım :D
O nasıl oluyor ya söyler misin biz de aynı hataya düşmeyelim o kadar uc li hesabımız gitmesin :D
Adminlere küfür ettiğim için serverlardan yediğim banların haddi hesabı yok.
Oyunlarda hiç ban yemedim ya :D Ara sıra çok sinir olunca toxiclik yaptığım da oluyor ama ban yediğim olmadı.
Metin2 TR oyununda, hileciler yanıma gelirdi, GM de haksız yere, hesabıma ban atmıştı🙁
Valorant internet gitti gelmedi baya sonra geldi oyuna girdim afk kaldığım için ban yemişim
Hiç oynamadım :D
Beni kimse banlayamaz 😏
Online oyuncu değilim harddisk oyunları daha güzel
Hileye basvurmadigimdan öyle şeyler hiç yaşamadım.
İp adresini mi?
Bende hile kullanmaktan ban yemiştim 🙃
Hiç bir oyundan
Ben ban yemem
Dead By Daylight.
Hiç ban yemedim
Steam pubg
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?