EA Play'in aylık ücreti ise 40 TL. Fakat yeni yapılan kampanya sayesinde aylık abonelik ücreti ilk ay için 8 TL seviyesine indirilmiş durumda. İlk aydan sonra ise standart abonelik ücreti ödemeye devam edebilirsiniz.

EA Play'in aylık ücreti ise 40 TL. Fakat yeni yapılan kampanya sayesinde aylık abonelik ücreti ilk ay için 8 TL seviyesine indirilmiş durumda. İlk aydan sonra ise standart abonelik ücreti ödemeye devam edebilirsiniz.

Aylık olmuyor ya. Vakit olmuyor çoğu zaman 4 5 gün anca girebiliyorum toplasan. Oyunun tamamını al sende dursun sonsuza kadar sil yükle gir çık rahat rahat, çok daha iyi. Yarım kalan sonra devam ederim diyip hiç dönmediğim 4 5 tane oyun var. Tuşları da hatırlamıyorum. En baştan başlıcam mecbur ama ne zaman belirsiz.
2 sene bedava kodla aldım ve neredeyse yüzüne bakmamıştım. :D Şimdi Gamepass ile 45 TL'lik pakete dahil. Oradan canım isterse takılıyorum.
Fakat bir aylık 8 TL güzel fiyat. Denemek isteyenler için ekstra alternatif olmuş.
Cevap
4Cevap
Yok. Benim oyunlarla aram yok. Bana cazip bir şey olmalı. 🤪😎
Benim EA ile olan bağlantım Sims ten ibaret o yüzden boşuna her ay para ödemem😅
Bilgisayarı yükselteceğim ama şimdilik düşük oyunlar bakınıyorum da sitelerden bilemedim.
Bir ay denemek için 8 TL hiçbir şey değil. Alınıp denemeye değer. İlk fırsatta bakacağım :D
bedava olmuş :D alıp denenebilir bence.
PS 5 plus aylık ödüyorum onlarda yükseltti.
Oyun oynamayalı aylar olduç
şu an oyun oynamadığım icin cok mutluyum 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?