Sözlüyüm, yakın erkek arkadaşımla oyun oynasam hata mı olur?

Calismami istemiyor. ZTen duzenli isim yok bende kabul ettim is yok piyasada. Erkeklerle kesinlikle merabami bile. istemio baya kiskanc. Soylemeden oyun oymasam hata olur mu. Duyarsa kizar ama skiliyorum. Kiz arkadaslarim oynamiyor hic.

Sözlüyüm, yakın erkek arkadaşımla oyun oynasam hata mı olur?
Cevapla