
Sevgiliniz oyun bağımlısı birisi olsa bu durumundan şikayetçi olur musunuz?

Sevgiliniz oyun bağımlısı birisi olsa bu durumundan şikayetçi olur musunuz?
Hayır oyun bağımlısı sevgiliye tahammül edemem. Bağımlılık derecesindeyse sevgili olmamızın bir mantığı olmaz bence sürekli oyun oynar konuşamayız bile doğru düzgün.
Herkesin kendine zaman ayırması gerekli. Sevgilisiyle tüm zamanını geçiren birisi zaman sıkılır o yüzden ona kendisine zaman ayırması için izin verilmesi gerekli. Fakat sürekli oyun oynadığı için ilişkisine yeteri kadar zaman ayırmama, kurduğunuz iletişimlerin azalması gibi sorunlar çıkmaya başladıysa oyunlara ara verip sevgilisiyle ilgilenmesi gerekli. Kafa dağıtmak için oynadığı oyunlar yüzünden ilişkiniz mahvolabilir. İkisinin kontrolünü aynı anda yapamayan birisi oynamasın bence oyun.
Bir oyuncu olarak asla tahammül edemem yani her şeyin bir ayarı, çizgisi vardır o yüzden ne yaptığına dikkat edecek. Oyun bağımlısı olan bir sevgili bana zaman ayırmaz pek açıkçası.
Cevap
14Cevap
Edebilirim
Bağımlılık değil tadında olsun beraber de oynarım
Etmem çok değil saatli girsin fazlası zarar ben bile fazla kalmam 4 saat en fazla
Ortak zevkleriniz yoksa zaten sevgili olmayın evlenmeyin sonra çok pişman olursunuz.
asla illa bir şeyle oynayacaksa gelsin benimkiyle oynasın
Hayır, iyi olur
Asla. Çocuk gibi onunla uğraşamam
Beraber oyunu oynarız
Benimle birlikte oynuyorsa neden olmasın
Ederim de benle oynasın hep.🙂
Hayır sürekli oyun oynar 🙄
İşi değilse tahammül edemem
Ahh nerde öyle bir kız.
hayır asla öyle biri sevgilim olamaz
Sıkıcı olurdu. Edemezdim
olurum tabiki
Beni bozmaz :D
Memnun olurum valla.
Edemem
Tabikide hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?