2. oyunu çok büyük sükse yarattığı için istiyorum, bir an yöneldim ama incelemelerde yerden yere vurmuşlar. Pişman olur muyum

2. oyunu çok büyük sükse yarattığı için istiyorum, bir an yöneldim ama incelemelerde yerden yere vurmuşlar. Pişman olur muyum

Bence al derim. Şahsen ben birinci elini oynamadıysam ikinci elini oynamak pek istemem. O yüzden ben senin yerinde olsam birincisinide oynardım. Tabi yine de en iyi sen bilirsin. Ben olsam ilkinide merak edip oynardım. Yine oynamak istiyorsan bence oyna derim.
Bence al derim. Şahsen ben birinci elini oynamadıysam ikinci elini oynamak pek istemem. O yüzden ben senin yerinde olsam birincisinide oynardım. Tabi yine de en iyi sen bilirsin. Ben olsam ilkinide merak edip oynardım. Yine oynamak istiyorsan bence oyna derim.
Cevap
4Cevap
Bence al derim. Şahsen ben birinci elini oynamadıysam ikinci elini oynamak pek istemem. O yüzden ben senin yerinde olsam birincisinide oynardım. Tabi yine de en iyi sen bilirsin. Ben olsam ilkinide merak edip oynardım. Yine oynamak istiyorsan bence oyna derim.
Bence al derim. Şahsen ben birinci elini oynamadıysam ikinci elini oynamak pek istemem. O yüzden ben senin yerinde olsam birincisinide oynardım. Tabi yine de en iyi sen bilirsin. Ben olsam ilkinide merak edip oynardım. Yine oynamak istiyorsan bence oyna derim.
Eski değil mi bu ya. 2005te arkadaşla oynamıştık. Altımıza sıçtıydık oynarken. Kadının adı da Eileen'di hatta.
ilk oyunla 2. oyun birbirinden bağımsız
2. den de başlayabilirsiniz
İlk oyununa tevellüdün yetmez zaten
hadi canım :D
konusu ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?