bir saati bırakın yarım saat sonra sıkılmaya başlıyorum. iyice büyüdük herhalde

bir saati bırakın yarım saat sonra sıkılmaya başlıyorum. iyice büyüdük herhalde

Belki de büyüdüğün için diyeceğim ama o da olabilir ya da şu da olabilir eskiden oyunlar güzeldi eğlenceliydi şimdi o heyecan yok o Duygu durum yok oyun piyasası çok kısır bir yeniden yapın furyası başladı gitti zaten oynadığımız bitirdiğimiz ezberlediğimiz oyunları yeniden yapıp bir daha önümüze koyuyorlar ısıtıp ısıtıp belki de bundandır heyecan verici bir oyun yoktur
Sürekli aynı oyunu oynadığında bir yerden sonra sıkılır insan hacana bir aynı şeyi tekrar tekrar yapacan farklı oyunlar olsa belki sıkılman ama zamanla onlarda sıkmaya başlar.. em iyisi film ya da kitap hem bir şeyler öğrenirsin. Oyun da bir tek zaman öldürün..
Bende de aynı şekilde çocukken oyun oynamak güzeldi çünkü şimdi yaş 20 olmuş yani hayat bu işte bende iş arıyorum şu an da ama başvurduğum yer beni alacak mı emin değilim bakalım ne olacak
Cevap
12Cevap
Genelde eskiden daha çok oyun oynardım.
Ben de öyleyim valla ya. Önceden aşırı oyun oynardım. Zamanım olmasa bile bir şekilde zaman yaratabiliyordum ama artık cıks. Anında sıkılıp çıkıyorum.
Bazen insanların oyun oynama modu olmuyor gerçekten giresi gelmiyor. O vakitlerde yapılması gereken şey bence açıp film izlemek kafa dağıtmak keyfin gelince zaten girersin...
Değişiyor.
Bazen aylarca bir dakika bile oyun oynamazken, bazen saatleri eritip günleri karıştırıyorum.
Güzel bir ekiple alakalı gel bize takıl sende eğlenirsin
oynadığın oyun sarmıyordur belki eskisi kadar :D
Haddinden fazla bir şeye vakit harcadığında doyum noktasına ulaşırsın, ondan sonra o şeyden zevk alamazsın. Her şey için geçerli.
Aynı oyunları oynaya oynaya sıkılırsın
Bende mesela bir şarkıyı 10 dan fazla dinleyince sıkılıyorum
Onceden ben de cok oynardim. Artik oynayasim gelmiyor.
bıkmışsın oyudan. başka oyun bul
Büyüdün geçmiş olsun oyunlara veda zamanı
Büyüyorsun demekki
Evet öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?