batman arkham city oynunu kurdum. oynu oynuyorum ama kayıt edemiyorum bu programı kurmam lazımmış ama böyle bir uyarı veriyor ne demek oluyor bu simdiden tesekkurler
Batman Arkham City oyunu için program kurmam gerekiyormuş ama uyarı veriyor. Nasıl çözerim?
Eksik olan programı google'den aratarak bul ve indir dostum. Eğer programı google'den aradın da uygulaması çıkmazsa youtube'de ingilizce olarak sorunu anlat ve gerekli videolar çıkar diye düşünüyorum..