Eskiden tüplü PC vardı bizde, oyunda askerdim ve kuleye çıkıp birilerini vuruyordum?

Hangi oyun bu ya? Savaş oyunuydu
Eskiden tüplü PC vardı bizde, oyunda askerdim ve kuleye çıkıp birilerini vuruyordum?
Cevapla