Ön sipariş fiyatı 500 TL olmasaydı iyi oyun da aslında.. :(
The #GothamKnights are everything and more than their predecessor. pic.twitter.com/71eRSKtVnW
— Gotham Knights (@GothamKnights) October 11, 2022

Ön sipariş fiyatı 500 TL olmasaydı iyi oyun da aslında.. :(
The #GothamKnights are everything and more than their predecessor. pic.twitter.com/71eRSKtVnW
— Gotham Knights (@GothamKnights) October 11, 2022

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Harika bir oyun Gotham Knights bekliyordum zaten grafikleri ve oynanışı şimdiden güzel görünüyor, oynamayı düşünüyorum tabi ki
Oyunlar çok güzel de keşke bu kadar pahalı olmasa ya 🤎🤎
O parayla elden ring alırdım ben sanırım 😅 oyunlara çok zam geldi şu dönemde 😐
Alıştığımız ve olması gereken gotham havası yok dikkat çeksin diye tasarımlar hep las vegas gibi çıkıyorda mor ışık koya koya bana merrkezinden kopuyormuş gibi geliyor böyle olunca...
Berbat bir oyun. Batman olmadan oynanabilirliği olmadığı gibi tekrarlanan kombolar ve hikayenin alaksız yerinde karakter değişimi var. Beğenmedim, almayı düşünmüyorum.
oyun fiyatları ülkemizde çok fazla nedense..
ve insanlar orjinal oyun alamıyorlar maalesef bu yüzden..
Batman oyunlarını severek oynadım ama bu oyun aynı tadı verir mi açıkçası bilemedim 🤔
Kırılınca oynarım buna 500 verilmez ya Witcher 4 olsa neyse
Bu oyyn için pahalı ama oyyn piyasası için ucuz fiyat
Onun yerine elden ringi aldım daha iyi 130 saat sürüyor diyolar
Parası bir şey değilde oyunlarla kaybedecek zamanım yok
oynicam elbette batmanle ilgili hiçbirşeyi es geçmedim
500 olmasa oynanır
Batman'in olmadığı bir Gotham oyununu oynamayı düşünmüyorum.
Fiyat yine iyi 27 dolar civarına geliyor ki AAA oyunlar artık 70 dolar olduğunu düşünürsek.
Bu ciktids bizim haberimiz niye yok olsaydi kesin oynardim
700 tl altı A+++ oyunu olmaz buda o kategoride değil zaten
Hayatımda hiç oyun oynamadım desem. :)
aklım almıyor ya oyuna para vermekte nedir 🤦🏻♀️
Neymiş o öyle o kadar pahalı
Hayır oyunseverler için hayırlı olsun.
Güzel 😊⭐👍🏻