
Hasta olsanız bile oyunları yine de bırakamayanlardan mısın 🤔
#Gamer #FiqHShott

Hasta olsanız bile oyunları yine de bırakamayanlardan mısın 🤔
#Gamer #FiqHShott
Bu hastalığa göre değişir, grip veya soğuk algınlık varsa ben genelde günümü uyuyarak geçiriyorum ve bazen telefona bakarım telefonda uzanarak oyun oynarım, çünkü bilgisayara falan geçmek aşırı yorucu oluyor
Cevap
5Cevap
Yoğun oluyorum fırsat olmuyor genelde
Hasta olunca keyif alamadığım için pek oynayamıyorum maalesef, bunun yerine iyileşip oynamak daha güzel.
hasta değilsem işten sonra oyun ama hastaysam sabahtan akşama kadar oyun bundan güzel bir şey olabilirmi :D
Tam tersi hasta olurken kafamın dağılması için daha çok oyunlara giriyorum🤎
Hasta olmama gerek yok. Çay içeceksem bile kapatır oyunu çayımı içerim.
Evet hasta olsam bile vazgecemedigim canım simulasyon oyunlarim var jdjdjdj
Hasta olunca ekrana bakamıyorum ya
Bırakırım sağlığım önemli.
Bırakılmıyor hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?