Eğlenmek her bireyin hakkıdır. Oyunu satın al.
Oyuna 25 TL verecek kadar sufli hevesin olmasın.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
heat 25tlyi haketmiyo bence. ben oynadim.. hikayesi çok kötüydü bana göre.. bu yeni çıkacak olan nfs oyunu daha bi güzel duruyor.. bakalim. beklemedeyiz
Yeni çıkacak olan NFS Unbound'u kastettin galiba. Valla bence NFS Underground ve Underground 2'nin gerçekçi grafikli ve polisli versiyonu gibi olacak. Ben Nfs Underground 2'ye polisleri eklemeye çalıştım ama kovalama sistemi çalışmadı uğraşmadım üzerinde. Elektrik faturası diye başımın etini yiyor süper zekâlı (!) babam zaten.
Aldım ben yeğenle falan oynarım diye. Detroit'i bide Shadow of War'ı aldım bakalım o kadar oyun alıyorum çoğunu oynamıyorum ama fgdg
Bana yollayabilirsin kral. Bende sistem gereksinimleri Windows 10'la aynı olan Windows 11 kurulumu yapmıştım. Takas ederiz 😂
25 TL'ye daha eğlenceli bir video oyun varsa onu almanın öneririm, çünkü yarış oyunu en eğlenceli oyun türü değil bence.
Doğru GTA 5 25 lira olsa keşke :d
Gta 4'te olabilir
İndirimde bekleyebilirsin, Capcom oyunları indirime giriyor ve bana sorarsa çok iyi video oyun serileri var
Cevap
3Cevap
25tl ise ve oyun yarış oyunları falan oynamayı seviyor isen, kaçırılmayacak bir fırsat.
Almayı düşünüyorum 😃
Bence fiyatı çok uygun. Aklında kalacağına al gitsin😂🤎🤎
Babam 5 liraya orjinal nfs most wanted (2005) aldığımda kocaa 5 lirayı vere vere buna mı verdin demişti :D
Bir yerden para bulursam kendim alıcam babam kuruş vermez
25 tl ne ki bu kadar, ayrıca sistemin kaldırıyosa al aşırı sarar
25 TL bir oyun için hiç bir şey amaç oyundan keyif almak degil mi al gitsin:=)
Satın al
25 lira bile çok geliyor gözüme. 😄😄😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?