
Burası Dallas/Fort Worth Havalimanı.
İnsanların uçağı beklerken oyun oynayabilmeleri ve zaman geçirebilmeleri için oyun salonu varmış :)

Burası Dallas/Fort Worth Havalimanı.
İnsanların uçağı beklerken oyun oynayabilmeleri ve zaman geçirebilmeleri için oyun salonu varmış :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Saati 200 lira yaparlar 0.5 lik pet şişe suyun 25 liraya satılan yerlerde ne bekliyorsunuzki
doğru diyorsun :D
Maalesef öyle 2 sene önce bir tane 500ml su ve birtanede meyveli sodaya iç hatlarda 50 lira vermiştim
Oyun salonu fikri güzel ama olsa da pahalı olur ya su almak bile sıkıntı liman da oyun oynamak ne kadar olur acaba 😂
:D pahalı olabilir
Bence Gerek Yok Olsa İyi Tabi de Teknoloji Oldukça gelişti Bi çoğumuz da Akıllı Telefonlar mevcut Onun üzerinden Oyunlar Oynanıyor Zaten
Bizde de gate önünde beklerken nereden gelip nereye gidiyosun okuyo musun evli misin diye çeneye tutan dayılar teyzeler var.
olabilir tabiki de ama boş kalır bence saati 100tl den asagı olmaz gibime geliyor
Bizim havalimanında su 10 tl olduğuna göre bu oyun salonunun saati 30 lira falan olurdu hatta 50 lira
Bir şişe suyun 50 TL olduğu havalimanlarına bir de oyun salonu açarsan saatlik 500 TL vermemiz gerekir.
hmmm evet çok büyük havalimanıdır ablamgilde dallasta abd ye gittiğimde o havalimanına iniyorum
Uçak kaçar, ruhumuz duymaz.
Herkes uçağı kaçırır 😂😂😂
Saati 10 dolarmış 😄
Olmalı.