Bir ayı daha geride bıraktık! Eylülde en çok hangi oyunu oynadınız 🎮?

Bir ayı daha geride bıraktık! Eylülde en çok hangi oyunu oynadınız 🎮?

Ben bu ay aşırı Chivalry 2'e sardım. En çok oynadığım oyun oldu sanırım.

Bir ayı daha geride bıraktık! Eylülde en çok hangi oyunu oynadınız 🎮?
Cevapla