
Ben bu ay aşırı Chivalry 2'e sardım. En çok oynadığım oyun oldu sanırım.

Ben bu ay aşırı Chivalry 2'e sardım. En çok oynadığım oyun oldu sanırım.
Call Of Duty Mobile Ve Car Parking En Çok Ve hâlâ da Oynuyorum ⭐😊


Cevap
35Cevap
Serious sam oynamıştım
Wild Rift, RDR2 (Bitecek son chapter)
Chivalry 2 fena değilmiş listeme ekledim.
Maziyi yaşıyorum

pek girmemis halim bu
Uzun zamandır oyun oynamadım zaten pek beceremem. Ekip arasında iki eli ile bi şey yapamayan şahıs genelde benim 😂
Öyle valla pc, pes mobil oyun konusunda sıfırım. Beni halı sahaya bilardoya piştiye okeye tavlaya çağırsınlar ben onlardan anlıyorum 😂
Mobil legends, honor of kings bu iki oyunda fazla zaman geçirdim.
Hayatımı oyun niyetine oynadığımız bir ayı daha geride bırakmış bulunmaktayız
Duolingo' ya oyun diyebilir miyiz?
Diyebilirsek bir ay boyunca onunla oynadım :)
Tamam benim için diyelim 😀
Çünkü ben gerçekten oyun oynarken aldığım keyfi alıyorum o uygulamayı kullanırken.
The Sims 4. Kurt adamlığımın şanına yaraşır şekilde her yeri işeye işeye işaretlemek çok eğlenceliydi. dd
Far cry 6. Far Cry bittikten sonra, Assassins creed Origins ve Valhalla'ya geçeceğim. Daha yeni, oyun bilgisayarı aldım
Evde kardeşimle ölümcül savaş oyunları oynadık (gerçeksini hem de)
Telefonda Sneke, düğünlerde oyun bile oynamamış biriyim. İyi eğlenceler size
Shadow fight 3 bitirdim
Mobile legends
Brawl stars
Pc den sadece lol
Pubg, o da bir kaç el falan başka oyun oynamıyorum. 😬
Oyun oynamadım, Instagramda gezmek dışında bir şey yapmadım
Bilgisayarı yeni toplayacam yarın, bakalım ne olacak. Ps5 te Dreamlight Valley diyebilirim en çok oynadığım. Ha bir de R6 Extraction ve Last of Us Part 1.
Counter-strike 1.6 😂
Fifa 23 e başladım ama beğenmedim
Mortal kombat 11 sanırım.
Uzun zamandır oyun oynamıyorum. En son cerrahi simülatör oynamıştım
Çok oyun oynamıyorum arada pes 2016 Euro truck oynuyorum
Hayatta kalma oyununu, hala oynamaya devammmmsss...
Ekonomi ve açlık oyunları.
Atcam kendimi
Ama sana yazamammmm😂😂
Sakinleştimmm😘❤🍀
Bende seviyorum o oyunu
Ama paradox oyunlarıda güzel ya crusader kings 3 mesela hastasıyım
Sonsuza dek CS:GO
https://www.youtube.com/embed/tchAMobAQwwManor Cafe oynuyorum hep 400 seviyeye geldim
Wild rift kastım ya. GrandMaster h. o bana 🥲 🖤
Son zamanlarda OSM' ye başladım.
CS'ye abandım.
101 oynadım herhalde
hayat oyunlarından devamke 😂
valorant :D
V Rising bugün inş yayını bitiyor
Oyun oynayamıyorum sürekli ölen taraf olduğum için sevmiyorum
The last of us part II
Total War: Warhammer 3
Phoenix Point
Oyun oynamıyorum yaa :D
God of War , oynadım henüz bitmedi
Hiç oyun oynamadım.
Ben hiç oyun oynamıyırum ki Canerim.
Clash royel valorant ve pubg
Mobil legends
Sims 3 :d
Pubg
Soccer star
Pubg mobile.
Wild rift oynarım
Valorant ❤
Toon blast
Team Fortress deli gibi oynadım
Gos.
D hiç biri :)
Yüzüklerin Efendisi
pubg
L4D2
Oynamadım
Pek oyun oynamıyorum bu ara
Wild rift
Okey
oynamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?