Gamer Dünyanın sonuna son 3 saat kalmış! Hangi oyunu bu 3 saat içinde oynamak isterdiniz? FiqHShott Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Dünyanın sonuna son 3 saat kalmış! hangi oyunu bu 3 saat içinde oynamak isterdiniz 🤔#Gamer #FiqHShott Dünyanın sonuna son 3 saat kalmış! Hangi oyunu bu 3 saat içinde oynamak isterdiniz? Cevapla Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Divinity 2 veya far cry oyunu 1 0 Yorumla
sierravista Takip Et FenomenMaster Yaş: 22 +1 yıl Son kez arkadaşlarımla mlbb oynamak isterdim. Özellikle de "aSeLe" diye bir arkadaşım vardı. Onunla tekrardan john-odet yapmak isterdim 1 0 Yorumla
Wheeinthemood Takip Et FenomenGuru Yaş: 23 +1 yıl Kendimi öldürürüm aslında ama cevap vermem gerekirse mk11 diyebilirim. 1 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 735 cevap paylaştı. Dünyanın Sonu Olduğunu bilsem ne oyunu kendimi ibadete kaptiririm Öleceğim öleceğiz çünkü 1 0 Yorumla
ángelsinalasyocéano Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Son saatleri güzel hatırlayayım diye abilerimle fifa turnuvası yapardık.. 1 0 Yorumla
Pseudanor Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Son 3 saati kanser olarak geçirmek istemem. O yüzden sakin chill bir oyun seçerdim 🖤 1 0 Yorumla
uslu27 Takip Et Xper 6 Yaş: 42 , eic 72% +1 yıl Dünyanın sonu gelmiş ve hangi canım oyun oynamayı düşünebilir ki 😊 1 0 Yorumla
kuralsiz_pisikopat Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 95% +1 yıl O vakitte aklimda oyun olacak. Bu kadar sacma soru gormedim daha 1 0 Yorumla
FeelsBadMan0 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl LoL açıp 1. maçtan sonra bileklerimi keserim dünyanın sonunu beklemeye gerek yok 1 0 Yorumla
yuhus Takip Et Xper 5 Yaş: 51 +1 yıl İstemezdim heralde paçayı kurtarmak için namaz kilardim 1 0 Yorumla
Mario45 Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Gamer konusunda 2,2b cevap paylaştı. Gta Vice City 2 0 Yorumla
AtanamayanKurabiye Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Ben sonu görmez ölürdüm o yüzden oyuna gerek yok 1 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Gamer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yüzüklerin Efendisi 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Divinity 2 veya far cry oyunu
Son kez arkadaşlarımla mlbb oynamak isterdim. Özellikle de "aSeLe" diye bir arkadaşım vardı. Onunla tekrardan john-odet yapmak isterdim
Kendimi öldürürüm aslında ama cevap vermem gerekirse mk11 diyebilirim.
Dünyanın Sonu Olduğunu bilsem ne oyunu kendimi ibadete kaptiririm Öleceğim öleceğiz çünkü
Son saatleri güzel hatırlayayım diye abilerimle fifa turnuvası yapardık..
Son 3 saati kanser olarak geçirmek istemem. O yüzden sakin chill bir oyun seçerdim 🖤
Dünyanın sonu gelmiş ve hangi canım oyun oynamayı düşünebilir ki 😊
O vakitte aklimda oyun olacak. Bu kadar sacma soru gormedim daha
LoL açıp 1. maçtan sonra bileklerimi keserim dünyanın sonunu beklemeye gerek yok
İstemezdim heralde paçayı kurtarmak için namaz kilardim
Gta Vice City
Namaz kılardım ne oyunj
Ben sonu görmez ölürdüm o yüzden oyuna gerek yok
3 el lol girer miyiz?
Yüzüklerin Efendisi
of keşke
Black Desert Online
Genshin
Yatar uyurum
Diablo 2
Su ve Ateş