Activision Firması Çok Şükür Sözünde Durdu 10 Mart 2020 de PC Platformu İçin Piyasaya Sunulan Battle Royale Hayatta Kalma Konusunda ki Call Of Duty Warzone Şimdi de Mobil Platformlara Android Ve iOS İçin Geliyor Call Of Duty Warzone Mobile Adıyla Geliyor Oyun Henüz Çıkmadı Ama Geleceği Duyuruldu Sizce Warzone Mobile Çıktığında Pubg Mobile Tahtından Eder mi? Bildiğiniz Üzere Call Of Duty Mobile Çıktığında Başta Çok Oynayan oldu ama sonradan Oynayan kitle sayısı düştü ve Halk yine Pubg Mobile Yöneldi Bunun Nedenini Battle Royale Bağlıyorum Çünkü Call Of Duty Mobile Çıkış amacı Multiplayer Çok oyunculu odaklı çıktı Battle Royale Modu da Bulunuyor ama Pubg Mobile gibi çok seçeneği yok Warzone Mobile ise Sadece Battle Royale odaklı Bu Oyunun farkı 120 Oyuncudan Oluşacağı ve Botlar (Yapay zeka) yerine Gerçek oyuncular olacagi hepsinin bildirildi Warzone Mobile Çıktığında Oynayacak olan kimler
Call of Duty Warzone mobile duyuruldu! Sizce Pubg Mobile'yi tahtından eder mi?
Çıktığı an oynayacağım. Merakla bekliyorum. Pubg ve toksik kitlesi beni ilgilendirmiyor. Ben Call Of Duty'ciyim. Call Of Duty Mobile bence çok güzel ve Warzone'da bence güzel olacak. Beğenmeyenler dandik Pubg'yi oynayabilir. 🤷🏻♂️😅
Pubg Mobile Dandik Değil de😅 Sadece Pubg Mobile de Saçma Çocuksu Desenler Kostümler Geliyor Oyunu Bozan bunlar Daha çok savaşla ilgili şeyler gelse o zaman güzel Pubg Mobile Diyince Aklıma Geçen Yıl dan Godzilla Ve Kong Modu geldi Aklıma O mod çok iyiydi be Keşke Kalıcı olsaydı Erangel de Godzilla Çıkıyor du Bildiğin Adanın içinde yürüyor Sanhok da ise Kong Vardı Ben de Call Of Duty ciyim Ki Zaten Call Of Duty Mobile Oynuyorum 😊 Cod Askerî Ağırlıklı olması beni kendisine çekiyor ⭐ Daha anlamlı yani Cod Pubg de siviller çatışıyor