Sevgili niye oyun oynayalım diye tutturur?

Bi tutturmus online oyun oynayalim online oyun oynayalim. Ben de bu oyunlari sevmiyorum. Diyorum ki el ele yuruyelim, ayni kitabi okuyup veya aynı filmi izleyip üzerine sohbet edelim. Ya da bir müzeye gidelim eserleri uzun uzun inceleyelim diyorum. O da buna sıkıcı diyo. Sinema desek guzel film yok. Napcam bu oyun olayini ya asla sevmiyorum online oyun. Ayril demeyin seviyoruz birbirimizi sadece aktivite bulamiyoruz.

Sevgili niye oyun oynayalım diye tutturur?
Cevapla