CS:GO, Sims 4, Valorant ve GTA 5 oynamak için bilgisayar alacağım. Onun dışında bilgisayarla pek işim yok, mesleğim bilgisayar gerektirmiyor. Sizce hangisi daha iyi?

Masaüstü
Laptop
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
CS:GO, Sims 4, Valorant ve GTA 5 oynamak için bilgisayar alacağım. Onun dışında bilgisayarla pek işim yok, mesleğim bilgisayar gerektirmiyor. Sizce hangisi daha iyi?

Masaüstü tabii ki. Oyunlar, parçaların yüksek seviyelerde çalışmasına sebep olabilecek yazılımlar. Masaüstü bilgisayarların sıcaklıkları, dizüstü bilgisayarlarına göre kat kat daha rahat kontrol edilebilir durumda. En kötü şartta, 3000 rpm egzoz fan takıp, hava döngüsünü deli gibi yükseltmek mümkün. Onu geçtim, kaliteli termal macun, termal ped gibi şeylerle, ısı iletkenliği yükseltilerek, çok daha serin bir hale getirilebilir. Daha fazla modifiyeye açık olması da, ekstrası.
Cevap
43Cevap
Masaüstü
Masaüstü daha iyi şarja takma gibi bir problemin yok
İyi bir masaüstü bilgisayar almalısın bana kalırsa. Laptop'un tek artısı kolay taşınabilir olması.
Laptop ömrü çok kısa masaüstüne göre
Laptop tek iyi yönü istediğin yere götürebiliyorsun ama performans 1 kaç sene sonra çok düşüyor özellikle harddisc sonrası ekran kartı
Masaüstü daha iyidir.
Laptoplar çok hassastır helede oyun için pek tercih edilmez. Güçlü makine olsa bile
Oyuncu gamer olanlar için masaüstü ama az öz oyun oynayacak için laptop kafi
masaüstü iyidir
ben hep bu şekilde oynuyorum:)
laptop diyen bilgisayar dan anladığına eminler mi :D
laptop zamanla aynı perfomans vermez ve perfomansı düşer masaüstünü hiç bir şey olmaz
Laptop gereksiz sorunlar çıkartıyor. Masaüstü iyi <3
Laptoplar hiç bir zaman masaüstü performansı veremez.
Masa üstü oyunlar için daha iyi. Elektriği çok harcar orası kötü
Laptop boş.
Masaüstü çok çok daha iyi.
Tabiki masaüstü istediğin gibi parçaları değişebiliyorsun ama laptopda maalesef o olay yok
Masaüstü tabi ki. Hem parça çeşiti bol hem de daha hesaplı ve değişmesi kolay
şu an ben masaüstü topluyorum şu an yarısını topladım 12 bin tl tuttu toplam 40 ı bulacak sanırım masaüstü candır
Masaüstü bilgisayarları seviyorum ama laptop kullanıyorum
Laptop'u pc gibi görmüyorum pek, taşınabilir olması tek artısı.
İyi bir gaming laptop her halükarda daha iyidir ben gaming laptopum ile red dead redemption 2 gibi çok ağır sistem isteyen oyunları bile ultra ayarlarda çok büyük zevk alarak bitirmişliğim vardır masaüstü gereksiz fazla ekipman ve ağırlık.
duruma bağlı oyun oynayacaksam güzel bir masa üstü kurarım kendime iş okul için ise laptop
Masaüstü daha güzel bana göre
Genelde masaüstü tercih ederim
Laptopta oyun oynanmaz.
Ben laptop seviyorum. MacBook Air bana yetiyor
Masaüstünden vazgeçmem ya
Laptopa aynı sistemli bilgisayar masaüstüne göre 3 kat daha pahalı oluyor
Masa üstü laptopun bataryesi bitiyor
Oyun için masaüstü daha iyidir
Masaüstü
neden
Şu an ikisi de yok
Sağlam masaüstü
Laptop
Masaüstü
Masa üstü iyidir
Hiç o tür oyunlar oynamadım
Masa üstü
Masaüstü tabii
Masaüstü tabi ki
laptop daha iyidir kesin
Laptop
masaüstu daha iyi olur
Masa üstü.
Laptop
Tabii ki masaüstü
Masa üstü ftw
Masaüstü.
Masaüstü daha iyi
masaüstü
Masaüstü
Masaüstü bence
masaüstü
En iyisi masaüstü
Masa üstü
Masaüstü
Masaüstü bence
Masaüstü
Masaüstü daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?