
GTA vice city oyununda en sevdiğiniz araba hangisiydi 🤔
#Gamer #FiqHShott

GTA vice city oyununda en sevdiğiniz araba hangisiydi 🤔
#Gamer #FiqHShott
Vice City'de değil ama Kurtlar Vadisi modunda bir tane limuzin vardı en sevdiğim oydu :D
Cevap
7Cevap
Ferrari severdim
Oynayalı 20 sene oldu kardeşim nasıl hatırlayayım araba modellerini. :D
Cokk çok oldu oynayali bilgisayardan yüklüydü eskiden hatırlayamadım şimdide telefonda ücretli ya olamaz ondan oynayamiyorum😞😞 çok güzel oyun ama ya bu
G Class vardı polislerin kullandığı
limuzin :D
bu tarz oyunları pek sevmiyorum
Banshee severdim
Ferrari
Banshee porsche 😂
deluxo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?