1-5 Eylül tarihleri arasında eğer Steam kütüphanenize oyunu eklerseniz, süresiz olarak da sizde kalacakmış. Oyun severlerin dikkatine :D

1-5 Eylül tarihleri arasında eğer Steam kütüphanenize oyunu eklerseniz, süresiz olarak da sizde kalacakmış. Oyun severlerin dikkatine :D

Definitive edition mu normalimi? Gerçi normaldir 22 yıllık oyun bugüne kadar 10 kere falan bitirmişimdir oynamayan varsa tavsiye ederim biraz zordur ve şimdiki oyunlara göre mekanikleri yalan kalabilir ama gayet güzel bir oyundur hikaye açısından ve zamanının açık dünya etkileşimi açısından
Cevap
62Cevap
Kütüphaneye ekliyim. Zamanı gelince oynarım. Daha pc bile yok. Daha sonra oynarım diye bir sürü oyun satın aldım öyle
İndirebilirim
Ohh çok iyi oldu bu bence daha çok oyunum olacak 😄😄
Tamamen ücretsiz hale mi geliyor? Böyle oyunları genelde belirli süreliğine açarlar o tarihten sonra kütüphaneden kalkar. Yahut açamazsınız diye biliyorum.
Özellikle pahalı oyunlarda.
Ps’de oynamıştım. Platin aldım. O yüzden indirmem. Ama güzel oyundur. Araba yarışı eğer en zor seviyede oynuyorsanız kanser edebilir.
Hiç ilgimi çeken bi oyun olmadı bu zamana kadar tam detaylı incelemedim o yüzden. Belki indirirm nasıl bi şey
Sen nasıl bir kraliçesin bugün sonmuş hemen ekledim
Aaa teşekkürler ben bunu oynamamistim 2 ile 3 ü oynadım sadece
Güzel gizemli beğendiğim bence harika bir oyun
2 ve 3 bitirdim 1 i de bitirip üçlemeyi tamamlayam 😀👍🏿
Yüklenip 10 dk sonra kendini sildiren oyun mu? Yok bedava verseler almam.
Abi alsak, kütüphanede kalsa sonra oynasak olur mu öyle
Mafia 1 in tekrardan yapılan versiyonu ise eklerim kütüphaneme
anındaaa çökerim valla sevdiğim oyun :D hatırlattığın iyi oldu bilmiyordum
Remaster mı yoksa ilk çıkan orjinal oyun mu
Çok eski ya bu oyun alırım ama nostalji yaşarım biraz
O değil de tatlı masum bir yüzün var ama enerjini kaybetmiş gibisin. Neden?
Çok eskiden bitirmiştim bu oyunu. Bedava mal baldan tatlıdır indiririm. Teşekkür ederim.
Bu güzel haber için sana çok teşekkür ederim hanımefendi.
Ah ulan cocuklken ps3 de az oyanamazdm ama asla gta nın verdıgı samimiyeti vermedi bu oyunun her seyınde bi soğukluk var ürkütücü
Mafia çünkü
Doğum günü hediyem olur:)) indiririm
Bunu öğrendiğim iyi oldu
Böyle oyunlar sarmıyor bende
İndirmeyi düşünüyorum. Çok beğendim.
Vaaay eyvallah iyi oldu bu
Pc kullansam kesin alırdım
Ben indiremem bulunduğum yerde wi-fi erişimi yok
Kutuphanede dursun da hic tarzim degil
Definitive Edition olan mı?
Definitive mi düz klasik mi?
Mafia 2 nin hikayesi çok güzeldi.
ya mk satın almıştım
ben üçlemesini epic gamesten almistim
Hangisi birsuru cikiyor
Hiç de bile max payne daha iyi 😂
İndirebilirim güzel olur
Sen adamsın ben bu bilgiyi verdipin için
2 nin tadını alamıyorum nedense.
İndiririm dşflkgkld
crack'ci bizler baya güldük
Ben Düşünmüyorum Ama güzel oyuna benziyor 😊⭐
güzel oyundu çok oynamıştım önceden
Bende steam yok Gamepass var ama ücretli almıştım.
Var ama güzel haber reia
Bilmiyordum, kesinlikle indireceğim.
Verdiği vibe'a bak harika mk.
çok sevdiğim bir seri.
mafia 2 3 yok mu yaaa
Güzel oyuna benziyor.
34 tl değil mi zaten o oyun
PC kullanmıyorum artık oyun da oynamıyorum
gerek yok ya 1337x to akar
Orijinal mafia 1 mi yoksa definitive edition mı?
İndiririm
İndirmem ben.
Oyun oynamıyorum ki
ısınamadım buna
Vaay harika
Remake mi eski sürüm mü acaba?
indirmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?