Valorant'ta neden kadın oyunculara zorbalık yapılıyor?

Daha yeni çıktığım maçta fazlası ile zorbalığa maruz kaldım işin komik tarafı ise takımda ki breach oynuyan şahıs maçta ağzımı açıp herhangi bir şey demediğim halde yapmadığım şeyler yüzünden bana zorbalık yaptı ve diğer 3 kişi de bunu destekledi :D? Bu arada rankım gold dercesiz maç girmiştim takımdakiler de gümüş ve bronz aşağıya maç sonucunu bırakıyorum viper oynadım

Bir şey daha var "buna maruz kalmak istemiyorsan tek girme" diyenler oluyor ben neden tek başıma oyun oynayamıyorum ki yani illa düzgün şekilde oynamak için birileri ile girmem gerekiyor? Şu geri kafalılığı bırakalım ya
Valorantta neden kadın oyunculara zorbalık yapılıyor?
Valorant'ta neden kadın oyunculara zorbalık yapılıyor?
Cevapla