Gamer "Defalarca oynasam da asla sıkılmam" dediğiniz bir oyun var mı? FelFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor "Defalarca oynasam da asla sıkılmam" dediğiniz bir oyun var mı?#Gamer#FelFire "Defalarca oynasam da asla sıkılmam" dediğiniz bir oyun var mı? Cevapla Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Serious Sam 1 0 Yorumla
Mr-Brown Takip Et Guru Yaş: 60 , eic 99% +1 yıl Uzun sure oynayamiyorum. hic yarim saatte sıkılıyorum. ilk halflife iyiydi ama hakkini yemeyeyim.. Eskiden su gorseldeki gibi bisey olsa ne olur falan fiye merak ederdik. Simdi disarda bunun gibi seyler dolasmaya basladi. Napcaz bilmiyorum. 1 0 Yorumla
murdarilik Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 93% +1 yıl yıllardır oynadığım sıkılmadığım ara ara durulduğum ama silmeye kıyamadığım tek oyun “kelimelik” 1 0 Yorumla
kafkefsago Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 79% +1 yıl Gamer konusunda 4,5b cevap paylaştı. Half life 1, 440 saatim var zaten bu açıklayıcı 🤣🤣 1 0 Yorumla
beyazorkidem Takip Et Master Yaş: 28 , eic 58% +1 yıl O denli yüreğimi fetheden bir oyun henüz olmadı 1 0 Yorumla
benkendall Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Lol den bıkmam ben hayatsizim 1 3 Yorumla TheXays +1 yıl Hala kanser olmadın mı Yorumla benkendall +1 yıl @TheXays hayatsizim diyom ya Yorumla TheXays +1 yıl 😂😂 Bendee ama başka oyunlara geçtim artık Yorumla
igdonducakss Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Oynadığım tek oyun hay dayAsla sıkılmayacağım tek oyun da o😅 0 0 Yorumla
Benidelietmex Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Eski metin 2 olsa bırakmazdım aynı şekilde eski Wolfteamıda bırakmazdım ama ikiside bozdu. Şu anki cevabım league of legends. 1 0 Yorumla
Kimbukimberly Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 49% +1 yıl Gamer konusunda 791 cevap paylaştı. Csgo ve dota2. 1 0 Yorumla
Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Defarlaca oynadığım oyundan sıkılıyorum maalesef 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Serious Sam
Uzun sure oynayamiyorum. hic yarim saatte sıkılıyorum. ilk halflife iyiydi ama hakkini yemeyeyim.. Eskiden su gorseldeki gibi bisey olsa ne olur falan fiye merak ederdik. Simdi disarda bunun gibi seyler dolasmaya basladi. Napcaz bilmiyorum.
yıllardır oynadığım sıkılmadığım ara ara durulduğum ama silmeye kıyamadığım tek oyun “kelimelik”
Half life 1, 440 saatim var zaten bu açıklayıcı 🤣🤣
O denli yüreğimi fetheden bir oyun henüz olmadı
Mortal Kombat 11 sanırım.
Skyrim ve World of Warcraft.
Lol den bıkmam ben hayatsizim
Hala kanser olmadın mı
@TheXays hayatsizim diyom ya
😂😂 Bendee ama başka oyunlara geçtim artık
Oynadığım tek oyun hay day
Asla sıkılmayacağım tek oyun da o😅
Eski metin 2 olsa bırakmazdım aynı şekilde eski Wolfteamıda bırakmazdım ama ikiside bozdu. Şu anki cevabım league of legends.
Csgo ve dota2.
Yok, maalesef hepsinin bi sonu var
Roblox Frogge 😂😂😂😂
Defarlaca oynadığım oyundan sıkılıyorum maalesef
Fifa vardı, ps4 bozuldu mq ya
Pubgggggggg
Witcher 3
Clash of clans ve war and order
Papçide
Fifa
Tabiki sims 💖🫶🏻