"Her gamer oynamalı" dediğiniz bir oyun var mı?
#Soojin #Jende
Bence bir kez bile olsa mk11 oynamalılar.

"Her gamer oynamalı" dediğiniz bir oyun var mı?
#Soojin #Jende
Bence bir kez bile olsa mk11 oynamalılar.

Kült oyunlar varken bence mk sonralarda oynanmalı. Tabi mk da atari oyunu olarak kült bir oyun ama bence FPS'in babalarından olan, bir çok ödüle sahip olan Half life 1 kesinlikle oynanmalı.
Cevap
17Cevap
Divinity 2, god of war
Vanilla ile sınırlı kalsa bile World of Warcraft.
hmm aslında katana zero kesinkle diyebilirim ama bu indie bi oyun olduğundan seven olur olmaz sıkıntıya girer
ama half life her türlü oynanmalı
mk11 mutlaka oynanmalı en kaliteli dövüş oyunlarından biri
ayrıca resident evil serisini oynamalı bence
Mortal kombat iyi oynarım. En sevdiğim oyunlar arasında gelir. Ve hepsinde platin aldım
Tomb Raider son 2-3 seri, Cs Go , Cs go ya fazla girmeyin bagımlılık yapar
red alert 2 yuri revenge, knightand merchants, legacy of kain tüm serileri.
"Asphalt 8"en sevdiğim oyundu yani tavsiye ederdim.
hepsi oynasa velet dolar gerek yok
Prince of persia warior within
Metroid serisi.
Mafia 1
Metin2, CS 1.6
Metin2 var mi hala son durum ne orjinal serverler da mi yoksa pvp mi oynuyorlar
@Barbarosakman hala var ben uzun yıllardır oynamıyorum ama şimdiki oyunun pek tadı yok. Herkes eski metin2 tadını almak için pvp oynuyor
Age of Empires
WoW ve God of War
Apex olabilir
Follout
Gta triology
Taz-wanted 😂
BUPG
Pubg var
Witcher 3
roblox
Fm serisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?