Güncellemeler
+1 yıl
Emirhancankir1
Siemens C55 ler vardı 2004 falan tarih yanlış hatırlamıyorsam ne günlerdi
Olabilir
hiç oynamadım
Niye
Hayırlısı reis
Cevap
5Cevap
Çok eskiden
Peki
Ben ortaokuldayken oynuyordum aşağı yukarı bir 10-15 sene olmuştur. Çok güzel bir oyundur.
Evet bencede
Telefon oyunu zaten bu çok oynamışlıgım var ve bu tür oyunların devam serileri tutmuyor bence.
Evet bencede
2010lar olabilir, çok oynuyordum eskiden😅😅. Play storeda var hâlâ 😅😅
Evet
😇😇😇
Paslandı bunlar ya
Evet öyle
nokia x2 de bitirmiştim ben bu oyunu
Ne güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar