FIFA serisinin son oyunu çıkış yapıyor! FIFA serisini özleyecek misiniz?

Merhaba,
Bir "Gamer" sorusuyla daha sizlerleyim 🎮.

FIFA serisi 20 seneyi aşkın bir süredir oyun severlerin vazgeçilmezleri arasındaydı. Ancak Uluslararası futbol federasyonu FIFA ile olan isim ortaklıkları bozulan oyun serisi 2023'ten itibaren "FIFA" ismini kullanamayacak. FIFA 23, serinin bu isimle çıkış yapan son oyunu olacak. Yeni serinin adı ise EA Sports FC olacak.

Pes serisinden sonra FIFA serisinin de böyle bir değişikliğe gitmesi oyunseverlerde büyük bir üzüntü yarattı. Peki siz FIFA serisini özleyecek misiniz?

FIFA serisinin son oyunu çıkış yapıyor! FIFA serisini özleyecek misiniz?
FIFA serisinin son oyunu çıkış yapıyor! FIFA serisini özleyecek misiniz?
FIFA serisinin son oyunu çıkış yapıyor! FIFA serisini özleyecek misiniz?

#Mario
#Mario45
#GamerMario
#Game

8 Ağustos 2022

Pazartesi 21.36

Evet özleyeceğim
Hayır özlemeyeceğim böyle daha iyi oldu
İsimlerin bir önemi yok seri hala aynı, özlemeyeceğim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
FIFA serisinin son oyunu çıkış yapıyor! FIFA serisini özleyecek misiniz?
Cevapla