Gelen bilgiler arasında yer alıyor. Erkeksi karakterler, cinsiyetçi şakaları ve azınlık şakaları falan olmayacakmış. Kadın karakter de oyunda yer alacak. Haber kaynağı burada.
Aşırı olumlu bir haber bence bir oyun için.

Gelen bilgiler arasında yer alıyor. Erkeksi karakterler, cinsiyetçi şakaları ve azınlık şakaları falan olmayacakmış. Kadın karakter de oyunda yer alacak. Haber kaynağı burada.
Aşırı olumlu bir haber bence bir oyun için.

anlaşılan gta 6 iyi bir satışa ulaşamayacak
millet o şakalar o bilmem neler için oynuyordu o oyunu hiç aksini söylemeyin boşuna
oyunun hiç bir serisini oynamadım ama yayınlarını çok izledim
oyunda aşırı derecede kaba bir dil ve küfür var temalardan bahsetmiyorum bile
bu kadar şey olmasına rağmen gta 5 satış rekoru kırıyorsa yeni gelecek oyunla insanların istekleri baskılanacak diye düşünüyorum
elbette bir oyunun içinde bu kadar kötü davranışların olması iyi değildir
ama insanlar buna alıştılar alışmış kudurmuştan beterdir :D
bu yüzden oyun tutulmayacak gibime geliyor
Ya bi gidin allah aşkına ya neresi iyi gelişme bunun burada suç ortamını konu alan, şiddetin sınırlarının aşıldığı bir oyundan bahsediyoruz cinsiyetçi, homofobik ve ırkçı şakalar olsun bi zahmet oyun içinde o kadar masum insanları katledip sadece işini yapan devletin polisini, askerini öldürüyoruz bunca şey içinde buna mı taktınız cidden? Bu mafya temalı bir oyun ALOOO barbie oynamıyoruz burada. Cinsiyetçi şakaların olmaması falan gerçekçiliği tamamen bozar, ayrıyeten oyunda yaş kısıtlamasıda var böyle şeyleri kaldıramayan oynamasın bi zahmet. Siz SJW tayfa bir şeyede burnunuzu sokmasanız diyorum artık RTÜK gibisiniz resmen.
Kabul edelim ki GTA oyunlarda kontrol edilen karakterlerin kişilikleri cinsiyetçi şakalar yapmaya müsaitti bu güne kadar. Ben bu kararı desteklemiyorum. Eski Türk filmlerinde düzgün Türkçe konuşup küfür etmeyen kötü adamlar gibi karakterlerle karşımıza çıkacak bence yeni oyun.
Kesinlikle çok güzel olur ama ABD kendini özgür hissettiği için arada bir dokundurmadan edemez diye düşünüyorum, en azından siyahi ırklar için ya da başka bir ırkları ele alır. Özellikle Azerbaycanlı'ya yaptığımız işkence çok kötüydü.
Cevap
55Cevap
Evet iyi bir gelişme ama Gta serisinde bu şakalar bir gelenek resmen. Gta serisinde nasıl bir etki bırakacak göreceğiz
Bence de harika bir gelişme
Cinsiyetçi şakadan kimler rahatsız olmuş yahu. Kaç kişinin özellikle tüm seriyi oynayanlar cinsiyetçi durumdan bahsedebilir. Bize tony gay oynattı bu herifler sesimiz çıkmadı.
İyice saçmaladılar
Gay Tony*
Aynen kanka silah yerine su tabancası kullanalım, adam öldürmek yerine kucaklaşalım arabaya binmeden önce ehliyet falan alalım hatta yok yok araba fazla cinsiyetçi oldu ben arabaseküel olarak alınıyorum sadece martı scooterler olsun oyunda hatta erkek olmasın oyunda polisler falan yakalayınca uyarıp serbest bıraksın amg? Oyunun anasını bellemişler hala daha alan olursa olmayan beynini şe ediyim.
Müthiş eleştiri
Oyunu simcity gibi popiş bir oyuna çevirmişler
wow
gta'nın ruhuna ters. kadın karakter olmasına karşı değilim fakat cinsiyetçi şakalar, azınlıklarla ilgili şakalar kaldırılmamalı. Bu bir oyun ve bu oyunun amacı bize "ahlak dersi" vermesi değil. adamın üstünden tankla geçiyorsun bi sıkıntı yok ama cinsiyetçi şaka olmasın lütfen. Aşırı saçma.
Klasik yalandan duyar kasma olayları. hiçbir şey değişmecek ırkçılık veya cinsiyetçilikte bir azalma olmayacak tam tersine dahada artıcak insanlar bıktı artık her filmde eşcinsel veya şişko karakterler görmekten. Okey evet ırkçılık cinsiyetçilik veya şişkolarla dalga geçilmesin ama bunun artık cıvısı çıktı ve rahatsız hale geldi
popüler kültürün canım bir etkisi... şuana kadar kim gta serisindeki sakalardan rahatsız olmuş allah icin.. oyunun kimyasi zaten aykiri.. kanunlara, yasalara, topluma aykiri. e iyi o zaman madem karakterlerden biri de Miami belediyesinde calisan cayci olsun onun sıkıcı hayatini oynayalım... popüler kulture yaranicam diye boku çıkıyor her seyin.. bunun en son örneği tolkienin eserine saygisizlik eden amazonun yüzüklerin efendisi.. ikiside ayni.
@auraventi aslında bu dediğin olay vice city de vardı kübalıların lideri Tommy'ye karı gibi olmada bize erkekliğini göster falan diyordu Tommy de kadınlar ile alıp veremediğin ne oğlancı mısın diye karşılık veriyordu ama buda homofobik şakaya giriyor amaaan ne gerek var kasmaya suç temalı bir oyun bu ne kasıyorsunuz bu kadar kaldıramayan oynamaz bu kadar basit
Aynen öyle, o göndermeler şakalar zaten oyunun büyük bir parçası demeyeceğim direkt kendi, o olmazsa hiç olmasın daha iyi. Rockstar bile düşmüş bu tuzağa, zorla mı yaptırıyorlar ben anlamıyorum, yoksa daha fazla para için mi. Her ne olursa olsun Rockstar gibi t*şşaklı bir firmaya yakıştıramadım.
Oyunda silahlı soygunlar, katliamlar, hırsızlık vs. olacak ama cinsiyetçi espiriler olmayacak. Bu gerçekten çok komik olmuş.
He. GTA 6'nın çıkıp çıkmaması çok da umrumda değil, çok sevdiğim bir oyun serisi değil. Nintendo'un video oyun serileri en sevdiğim.
oyun bu altı üstü, bu kadar kafaya takacak insan zaten oyun oynamasın. oyunla gerçeği ayırt edemeyecek olgunlukta insanlar için üretilmiyor bu oyunlar, insanlar yıllarca stüdyolarda çizimdir, sestir kodlamasıdır uğraşmıyor.
Oyunun amacı aslında bu idi bence, serseriligi, pisliği, gangsterligi göstermek idi. Oldu olacak araba çalarken ceketimi cikarabilir miyim de desin 😂😂
Diğer serilerinde kadınlar sürekli cinsel obje olarak görülüyordu, bence çok isabetli bir karar olmuş.
Gtada yıllardır olan birşeydi bence kötü ama çok tepki aldılar mecbur çıkartmak zorunda kaldılar istedikleri bir şey değildi bende istemiyorum
lan ne güzel gelişmesi, gta yı gta yapan şey zaten cinsiyetçi ve ırkçı şakalar. bir devir daha sona erdi.
Güzel olmuş. Ama kadın karakter oynamaktan nefret ederim. Muhtemelen sırf bu yüzden oynamayacağım oyunu.
tamamen ceza kanunlarina ve sosyal asayise aykiri bir oyun sosyal yapidaki cinsiyetcilige mi karsi oluyormus moliere komedyasi gibi..
Gta serisinin en güzel ve en uzun sürecek oyunu bu olacak... Yan görevler hariç, sadece ana görevlerin 500 saat olacağını duydum
Gta serisinde hiç oynanabilir kadın
karakter yoktu değil mi? Ufak bir aydınlanma yaşadım
Feminikler her yerde çocukluğunu rahat bırakın lan pislikler
Oyunlarda böyle cinsiyetçi şakalara pek denk gelmedim. İlk defa görüyorum bunu
Çok iyimis ama geç kalmıslar artık büyüdük isimiz yok bunlarla.
Oynamıyorum zaten ama bu sjw saçmalıklardan da gına geldi.
Ya Rockstar siz hot coffee moda karşı çıktı diye GTA 4'te Lady Justice heykeline Hillary Clinton'ı koyup t*şak geçen şirkettiniz noldu la size? Bu ne SJW aşkı?
Hiç sorma mk.
Erkeksi karakter olmuycak ama kadın karakterler olacak!!!
Kaç tane cinsiyet vardı yahu?
Erkeksi karakterden kasıt ataerkil düşünceleri benimsemiş karakterler maço falan
Hayır.
Kadın yalakalığı her yere girmeye başladı, hoş değil.
Asıl olay daha fazla para kanka
Böyle olursa oynamam ben bu oyunu bu şekilde hiç bir gerçekçiliği olmayacak ne anlamı kaldı böyle
Barbie giydirmece mi oynuyoruz burada
Binaya yrak cizenlere bak sen ne hale geldi bu rockstar
Harike gerçi Vice City den sonra oynamasamda. 😅
Oyunun ruhunu öldürmek demek olur bu, ya bu Rockstar işinin ehli bir şirket delirdi mi bunlar?
Umarım franklin ve trevor ve maykıl yine yer alır
Muhteşem bir haber. Alacağım hiçbir haber beni bu kadar mutlu edemezdi
ben seviyodum cinsiyetçiliği , aykırılığı azınlıgın tırnaklayan hareketliliği
Cinsiyetçi şakalar kötü değil ama şakadan anlayana..
Yoksa şakadan anlamayan katliam çıkartır.
Ulan bi nesile fah’se dövdürttünüz, şimdi bunnla prim mi yapıyosunuz
Ayda yilda vaktim olursa ve tek oynadıgim oyun counter oldugu icin baska oyun bilmem tanimam
Tabi Cinsiyetle İlgili Şaka olmaz bu büyük Saygısızlık Hadsizlik Olur
vaaay şimdi mi akıllarına gelmiş kadın karakter WOW
Mükemmel bir şey yok ama kadın karakterin girmesi güzel olmuş
Kadın karakterin olması güzel. Gelişme var Rockstar'da.
Saints Row'da yıllarıdır kadın karakterler de yer alıyor zaten
Mod değil zaten oynanabilir karakter var Saints Rowda
Oynamani tavsiye ederim
O detaylarla hiç ilgilenmedim oyuna bakarım sadece.
saman gibi mafya 3 gibi içine edecekler oyunun o zaman
Yo baya kötü bir gelişme.. Ki yalan haberdir Rockstarın tarzı değil bu
Yaa öfff... Sjwler tüm dünyayı mahvediyor
Cidden böyle olursa ne kadar iyi olursa olsun oynamam ben bu oyunu oyunun olayı sert olması zaten
İyice saçmaladılar
Hiçbirini oynamadim ama iyi bir adim bence
Oynamadığın o kadar belli ki
GTA Vice City > All games
Bu sjw olayları çok abartılmaya başladı
Hea iyi olmus super yaw
Ciksada bi pc ye 4070 taksam
Hiç gta6 oynamamış mağara adamı ben
Evet evet güzel bi gelişme
Online yoksa oynanmaz hikaye modları sıkıcı
ne zevki kaldı ozaman
Guzelim oyun sjwler yuzunden perisan olacak
Evet
Hayatimda cok sey etkilemedi
Bence de mükemmmellll 🌟
Bence iyi
Boş işler.
gta bitmistir
Evettt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?