Yan odanızda bağıra bağıra oyun oynayan bir ev arkadaşınız olsaydı ne yapardınız?

benim ev arkadaşım öyleydi de.. lol oynuyordu ama hep gece oynuyordu. yemin ederim kaç kere uykudan uyanıp tartıştık ama hiç düzeltmedi kendini. siz tartışır mıydınız?

ben de oyun oynardım ama asla yüksek ses çıkarmazdım ve gündüz oynardım

Yan odanızda bağıra bağıra oyun oynayan bir ev arkadaşınız olsaydı ne yapardınız?
Cevapla