benim ev arkadaşım öyleydi de.. lol oynuyordu ama hep gece oynuyordu. yemin ederim kaç kere uykudan uyanıp tartıştık ama hiç düzeltmedi kendini. siz tartışır mıydınız?
ben de oyun oynardım ama asla yüksek ses çıkarmazdım ve gündüz oynardım
benim ev arkadaşım öyleydi de.. lol oynuyordu ama hep gece oynuyordu. yemin ederim kaç kere uykudan uyanıp tartıştık ama hiç düzeltmedi kendini. siz tartışır mıydınız?
ben de oyun oynardım ama asla yüksek ses çıkarmazdım ve gündüz oynardım
Ben çok rahatsız olurum, gürültüye gelemem. LoL harbi kanser bir oyun ama bağırmasına şaşırmadım lşckvklck Tartışmazdım ben ama güzelce uyarırdım onu, ben de sessiz oynayan tiplerdenim, gürültü yapmaya gerek yok
Bende de vardı öyle arkadaş üstelik köpekte vardı evde. O bağırdıkça kopek bağırıyordu.
Bir şey demedım ama hatta çoğu zaman bağırdığı zaman yanına gidip ‘ ne o lan yine mi öldün kolsuz mal ‘ falan diye dalga gecerdım 😂
Cevap
9Cevap
Sinirlenirdim ve uyarırdım
Oyuna bağımlı insan kendisini kontrol edemiyor bunu bende yaşadım.
Ben her gün abim ve kardeşim yüzünden alışmış durumdayım, onlarda benim bağırmalarıma alıştı. Ailede oyuncu çok klasikleşti artık...🎮
Eski ev arkadaşım olurdu, bencil insanlardan zerre hazetmem..
Sessiz olmasını soylerdim, ahırda yaşamıyoruz sonucta
Onun uyudugu saatlerde hususi uyanik kalir ben de onu delirtirdim.😅kisasa kisas
Gidip biraz küfür edip kendi sesini kapamassını tık duymak istemediğimi belirterek odama giderim bu kadar basitt
O yüzden tek yaşamayı tercih ediyorum
arkadasimla ayni oyuna girer dibinde ayni oyuna bagirirdim
Benimde o anda kendi odamda ne yaptığıma bağlı 🤣
Eski ev arkadaşım olurdu
bana ne bağrsn
bende öyleydim bir ara ya
Dalarım kafa göz
Uykudan kalkınca agresif oluyorum😃
Döverdim
Odaya dalarım
Konsolu kirardim
Kızardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?