Turnuvaya katılacak arkadaşları discordda bekliyoruz :)
Akşam ARAM turnuvalarına başlıyoruz, sizde kayıt olmak ister misiniz?
Turnuvaya katılacak arkadaşları discordda bekliyoruz :)

Iyy barış mı🙄 o azılı din düşmanı ağzı bozuk birden fazla hesap açıp ona buna söven hakaret eden bi tip. Bu arada rezil olmak istemiyorum dlslxmslxm ben zaten dcde değil miydim? Şu an linke bakamıyorum da
Turnuvanın başlığı da
KS'canlar çakışıyor" olsun.
Benim soruları
görüşlerimi kaldıran modlar yer alıyorsa onlara çakmak için gelirim
sadece lole girmek için parmağımı bile kıpırdatamam
@Junİchi Bana mı diyosun kardeş
@Junİchi Ben K demiyorum. Ç diyorum.
Kaldıramazsın.
@Junİchi Hep öyle derler.
Sonra keserler.
@Junİchi İyi. bakarız. Gerçi ciddi mi yazdın emin değilim🥺
tuzağa düşmeyelim. Sonra
ha ha ha trolldü trolldü slkk inandı falan diye
eğlenme bizimle
Yürü lan paylaşamam
Aşağıda biri para falan demiş.
eskiden olsaydı, katılan herkes 10,15 tl koysun
toplanan para kadar da ben katacağım
Kazanan parayı alır
derdim.
Ama, uzun zamandır oynamıyorum.
kazanamayacağım için
böyle bir öneride bulunamam
M4l değilim.
@Junİchi İşte eskiden olsaydı
senin paranı da ben verirdim.
Bana eskiden
Tokatçı geliyor kaçın derlerdi.
beni gören adamlar oyun dodgelerdi ( Oyunun en tepesinde olunca birbirimizi tanıyorduk)
Artık click bile atamıyorumdur.
Zaten farem 10 tllik
basmıyor
@Junİchi Yav nie fevri davranıyorsun
ben katılıyorum mu demişim
😠
@Junİchi İyi bakmayalım
utanırız
Cevap
5Cevap
İzleyici oluruz ama eksik çok turnuvada
Canlı yayın izlerim kardeşim
Olmaz katılacaksın sende dbdjd
Kendall'a meydan okumayın psikopattır kendisi lşfkslfsldş
Turnuvayı kazanana para varsa neden olmasın
canlı yayın açında izleyek
Ben hatırlamıyorum geleceğim dediğimi?
Ne fark ediyo sadece maininin kim olduğunu sordum ayrıca buradan kim bana meydan okuyabilir sşaöxldm
Atam ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar