Profil fotoğrafı olarak kendi resmini kullanmayan çoğu oyuncu mevcut daha çok anime resimleri tercih ediliyor gördüğüm kadarıyla. Sizlerinde görüşlerini bekliyorum hadi yorumlara.🌸🎮
Oyunlarda profil olarak kendi resminizi kullanır mısınız?
Sanal Dünya'da kendi resmimi kullanmıyorum. Sadece fotoğraf da değil, kişisel bilgilerimi de paylaşmıyorum. Ne ismimi ne de yaşımı söylüyorum. Kullanıcı adımı anonim kalabileceğim şekilde seçiyorum. Öyle aman aman biri de değilim. Benim için oyunlar gerçek Dünya'dan sıyrılıp rahatlayabildiğim tek yer. Orada bir kimliğim yok. Kimlik yoksa sıkıntı da yok. Kimseye bulaşmadan eğleniyorum.
Hayır. Hiçbir sosyal mecrada kendimi koymuyorum, profil fotoğrafı olarak bile. Belki sadece Linkedin'e koyarım. Onun dışında hiçbirinde böyle bir düşüncem yok. Çünkü fikirlerimle ön plana çıkabilecekken neden yüzümü, kendimi kullanayım? Bunu kimin gördüğü bile belli değilken üstelik ☯
Kullanmışlığım var bir iki yerde. Ama ya amcalar yazıp cevap vermeyince sinirleniyolardı ya da karşı takımdaki abazanlar bana yaz hayır bana yaz diye kavga başlatıp oyun *. O yüzden artık pek mantıklı gelmiyo.
Anime karakteri resimleri kullanıyorum her yerde hiçbir hesabımda kendi resmim yok. Bu site de buna dahil. Bu arada resimdeki Yumeko fanart'ı güzelmiş.
Şu an oynadığım oyunlarda profil resmine kendini koyamıyorsun zaten. Zamanında Pubg oynarken arada kendimi arada kendim dışı fotoğraflar koyardım. Cs'de ise troll fotoğraflar koyardım tabii troll nick ile beraber.