Merhaba🎮🖤 Mobil legends bang bang belirli oyuncuları beta sürümüne dahil ederek özel amblem veriyor tabi kimi oyuncular katılamadığını söylüyor. Şikayetçi olanlar da yok değil bir çok oyuncu sürümden çıkmak istediğini belirtiyor. Mobil legends bang bang oynayanları özellikle yoruma bekliyorum.🖤
#SaçaklıBebek🎮
Mobil legends beta sürümü! Yeni sürümden memnun musunuz?
Mobil Legends Oynamıyorum Daha Efsane oyun mevcut bende Call Of Duty Mobile ⭐ O önceki serilerde ki modern Warfare serisi haritalari Black Ops Haritaları olması oyunu güzel yapıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Evet yeni sürüm güzel
Mobil Legends Oynamıyorum Daha Efsane oyun mevcut bende Call Of Duty Mobile ⭐ O önceki serilerde ki modern Warfare serisi haritalari Black Ops Haritaları olması oyunu güzel yapıyor
Az önce bu soruyu görüp oyuna girdim. Gördüğüm kadarı ile fena değil. Ayrıntılarına çok bakmadım o yüzden net bir şey diyemem.
Mobil legendsi direkt olarak League of Legends'den çalan çin yapımı dandik bir oyun olarak görüyorum.
Ben komple oyundan memnun değilim
Tam olarak şikayetçi olduğun yerler nedir? Benimde şikayetim yok değil bu güncelleme sanırım bozdu oyunu.
Wild Rift kalitesini yakalayamadı kısaca.
Anladım kalite bakımından düşüşte olduğu kesin, teşekkür ederim yorumun için.🎮
Rica ederim
Bir kaç aydır oynamıyorum. Zaten sürekli güncelleme geliyordu. Şaşırmadım yani ama güzeldir heralde.
Henüz beta sürümü oynamadım
Bence oyun baştan aşağı kötü çok basit o yüzden wildrift gibi daha profesyonel oyunlar daha çok ilgimi çekiyor.
tank karakterını ıyıce oldurmusler yaaa
Tank karakterini pek oynamıyorum ancak evet baya kötü olmuş sanırım bu sürüm pek iyi olmadı.
benım tank karakterıyle 2k macım var
Oynamadım hiç maalesef
Hayır değilim
Oyunla işim yok