
League of Legends oynamayı seviyor musunuz? En çok sevdiğiniz kahramanlar hangileridir? Ayrıca birlikte oynamak ister misiniz?

League of Legends oynamayı seviyor musunuz? En çok sevdiğiniz kahramanlar hangileridir? Ayrıca birlikte oynamak ister misiniz?
Aşırı fazla oynamıyorum. Hiçbir oyunu beceremem ama LoL en beceremediğim oyun diyebilirim bu yüzden pek giresim gelmiyor. Bir de toxic kişilerin etkisi var tabi ki de. Oynamayı seviyorum aslında. En sevdiğim hero normalde Akali ama ben Ahri ile oynamayı tercih ediyorum. Daha kolay çünkü kwjnhwjq
Çok güzel. Bende yeni yeni alışıyorum oyuna. Eğer sende istersen birlikte de oynamak isterim.
evet, oynuyorum.
en sevdiğim karakterler Kai'sa, Jhin, Miss Fortune, Caitlyn, Ahri.
Evet güzel oyun. Bende oynayacak arkadaşlar edinmek istiyorum.
haklısın, oyun arkadaşı bulunca LoL daha eğlenceli bir oyun oluyor.
Kesinlikle öyle. Oyunun zevki bambaşka oluyor. Zamanın nasıl geçtiğini bilemiyor insan.
oyuna yeni başladıysan oyun arkadaşı bulman daha önemli çünkü her oyuna girdiğinde düşük seviyelerde bile olsan smurf oyuncularla eşleşeceksin bu da biraz oyun zevkini kaçırabilir. ^^
Evet kesinlikle katılıyorum. Zaten arkadaş arıyorum birlikte oynayabileceğim.
Eig için teşekkürler. 🍭
Cevap
3Cevap
En sevdiğim karakter Sona, kim ne derse desin en zevk aldığım karakterdir. Karakterin bütün skinlerini almıştım.
Oynuyordum ara verdim. En sevdiğim şampiyonlar Nocturne Velkoz
Hayatımın en büyük hatasıydı.. Kolsuz dolu oyun!
Ben oynuyorum
Reksai ağasıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?