Selam🖤🎮 Benim için görsel ve animasyonu kötü olan oyunlar direk eleniyor açıkçası zevk vermiyor diye. Çünkü netlik, animasyon her zaman ilk sırada oluyor kendi açımdan. Sizinde düşüncelerinizi merak ediyorum, hadi yorumlara!
#SaçaklıBebek🎮🖤
Oynadığınız oyun animasyonları sizin için önemli midir?
Evet tabi ki de oynadığım oyunların animasyonu önemlidir. Grafikleri kötü olan bir oyunu oynamak istemem her şeyi güzel olup da grafikleri kötü olursa cidden oynayasım gelmez. Bence çok önemli grafikleri.
Kesinlikle öyle görsel açıdan dikkat çekmeyen ya da grafiği kötü olan oyunlar tercih edilmez, benim açımdan da öyle oluyor. Belkide en başından böyle grafik, görseli iyi olan oyunlara alışmaktan kaynaklıdır bu durum.😊😅
Kaplama kalitesi önemli ama rekabetçi oyunlarda pek tercih edilmiyor.
Sebebi rakipleri görmek zorlaşıyor kenar yumuşatma açmak gerekir o bu seferde nesnelerin köşeleri flulaşıyor. Dıkkat ettıysen rekabetcı oyunlar da kalıteyi düşükte oynarlar.
Animasyon hikaye tabanlı oyunlarda güzel oluyor evet ama rekabetcı oyunlarda yıne zaman kaybı. Mesela Pubg oynuyorsun camdan atlarken animasyona giriyor karakter ( gerçekçilik ) 2 saniye bile zaman kaybı oluyor. Çatısma içindeyken de o 2 saniye çok çok büyük bır zaman kaybı.