
Gerçek kullanıcı yorumları benim için çok önemli. Teşekkürler.

Xdrive almada ne alırsan al. Bu kadar çabuk yıpranan ve mekanızması bozulan koltuk gormedım.
Sankı toto degıl zımpara.
Exvega için ne düşünüyorsun hocam?
exvega.com/.../
Bu yenı geldı sanırım hıc bilgim yok Couger tavsıye ederım ama arkadas kullanıyor asırı saglam ve rahat. Mekanızması çok iyi ve yatış acısı falan güzel. Catır cutur sesleri falan da yok
Couger? Bulamadım :D
Cougar 😂 yanlış yazmışım
Oooo o başka bir marka ve baya pahalı :D
3000 lira bro senın attığında 2850 falan :)
6-7k yazıyor. Bi link atar mısın? :)
www.hawkchair.com/urun/fab-v1-oyuncu-koltugu
Harbı ucmus fıyatları bak bu hawk da iyidir ama bana sorarsan direkt ofıs koltuğu al
Totoya rahat gelecekse direk alırım bunu :D fiyatı da güzelmiş.
Kullanan tanıdık var sorarım bunu
Çok iyi olur hocam. Sağolasın. :)
Yarın öğrenir sana yazarım bro.
Tamamdır bekliyorum :)
Ses var mı hocam? Galiba exvega andromeda sipariş edeceğim. 😅
Dur bro alma :) konuştum
Terletmiyormuş kumaş olduğu için ama kirlenıyor acık renk dedı. 2 mekanızmalı sağlammış mekanizmaları , kolçaklar hareketli sırt tarafı güzel kavrıyor ama süngerler oyle yumuşacık degıl dedı. Hee bır de enselık kısmına özel yazı yazdırılıyor galıba ben yazdırmadım dedı. Senın sancaktan çok daha iyi ve konforlu dedı. Tavsıye edıyor musun lan dedım tabı lan dedı 😂
Haydaaa 😅 benim bu bahsettiğimde de masaj özelliği var. Kumaş yine :)
Masaj mı var ne kadar etkılı acaba kac Watt tıtresım motoru koymuşlar merak ettım bak
Bi inceler misin? Belki iyidir. Business ya da andromeda düşünüyorum. Kumaşı da çok iyiymiş.
Hemen bakıyorum bro
Malzemesı süet kı hayatta ben olsam almam adamın dötü yazın mantar olur :) masaj kısmı sanırım sadece sırt minderinde var ama kac Watt motor kullanılmış yazmıyor. Ben alacak olsam hawk alırım bu bana biraz rahatsız gıbı geldı sırt bolgesı çok genıs ne kadar kavrama yapar bilemedim 🤔 bır de suet ya neyle temizleyeceksin bunu
Süet mi yazıyor? :/
Aynen koltuklar süet kaplama hep. Sıcaklarda 1 ay otur mantar çıkar malum bölgede + o süet kısa zamanda kaymak gıbı olur bilemedim bro. Hawk mantıklı geldı bana zaten adamlar 30 yıldır ofis urunlerı yapıyormuş
www.hawkchair.com/urun/fab-v5-kumas-oyuncu-koltugu
Bu okey o zaman 👀
Bak bu rengı guzelmıs arkadasta kı acık renk. Ben olsam net bunu alırım. Canlı canlı gördüğüm için de hoşuma gıtmıştı. Baya saglam gacır gucur ses çıkarmıyor tok hissi var
Veriyorum siparişi 😄 başına ekşimem umarım 😂
Bro arkadas kullanıyor kı Prof adam Sony playstatıon milli takımında 😂 ama memnun kalmazsan senden alırım onu ben 😂
Tamam anlaştık 😅
O zaman şimdiden hayırlı olsun bro

😅
Çok iyi bro tek sıkıntı kurulum yapmak.
O iş bende 😎 her türlü montaj tamirat işleri itinayla yapılır. Zamanında az çalışmadık 😂
Ben hala çalışıyorum ondan sevmıyorum bro 🥺
Alan değiştir brom. Daha seveceğin bir iş mesela.
İşimi seviyorum zaten bro. İş harici tamir tadilat pek sevmıyorum
Ama kendi yaşam alanında tamir tadilat gerekince mecbur yapacaksın. Bunu da severek yapmalısın. :)
Yok ya mecbur yapmıyorum. Geçen Elektrık işi vardı anladıgım halde yapmadım. Elektrıkcı arkadaşa anahtarı verdım , musaıt olunca benım eve de uğra boyle boyle sorun var dedım yapmıs 😂
Çok iyi ya :D
Cevap
4Cevap
Öneremem çünkü bencil kıskanç biriyim😏 benim oyuncu koltuğum kimsede olamaz😅
Peki :D
Sende kesin rampage in bir ürünü var Hvhjbjnk
Hiç oyuncu koltuğu olmadı bizde :D
Aga be 😅
Benim ki yıllardır Aerocool Ac110 zamanında çok araştırmıştım kesinlik alman gereken marka bu farklı modellerine de bakabilirsin.
Modelleri bilmiyorum ama Hayırlı olsun koltuğun. ☺️☺️☺️
İlgim yok, bu sebeple yardımcı olamayacağım özür dilerim.
Ben aliexpressten stok azken siparis etmistim xd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar