
Oyun oynarken takıldığınız bir yerde destek yardım alır mısınız?
örnek/ arkadaşlarınızdan veya youtube izleyerek.

Eskiden oyun çok oynardım, geçemediğim bölümler için olabildiğince mantık yürütürdüm, ha yine mi geçemedim; YouTube'dan video izler öyle geçerdim.
Daha sonrasında da tepkim genelde; "Ya bu kadar basit bir şey için mi bu kadar düşündüm gerçekten!" gibisinden tepki veriyordum kendi kendime.
Güzel zamanlar geçirdim fakat artık oyun oynama hevesim yok ya.. 😄
Cevap
7Cevap
Video izleyebilirim ama sadece kendim geçersem tatmin olurum
evet, hikayeli oyunlarda bir şeyleri kaçırınca oyun ilerlemiyor bu gibi zamanlarda yardım alabiliyorum.
Genelde almıyorum asıl zevki kendim çözersem tadıyorum zaten :D hiç hiç hiç çözemezsem o zaman belki :D
Evet bazen walk through izliyorum veya taktikleri okuyorum.
takıldığım yerleri ilk önce kendim geçmeyi denerim
ama ne yaptımsa olmuyorsa zıvanadan çıkmak üzereyken yardım almak için harekete geçerim :D
Recontact İstanbul diye bir polisiye oyunu oynamıştım ve birçok aşamayı youtube’dan izleyerek yapmıştım. Oyunu sadece youtube da izlesem daha iyiydi.
Gerekırse 2 saat uğraşırım ama taktık almam. Zevk alamam o şekılde hile gibi gelıyor bana
Evet alırım sonuç olarak bilemediğim şeylerde olabilir danışırım sorarım bilgi edinirim.🌸🎮
Yardım alırım çünkü geçene kadar oyunu bırakasım gelmez
Oyun oynamıyorum.
Oynamış olsaydım geçemediğim ya da zorlandığım yerlerde yardım alabilirdim...
Takıldığım yerde destek almaktan çekinmem.
Her zaman alırım
YouTubedan evet alıyorum 😬😬
Görevler varsa internetten bakarım.
Evet bi oyunda youtubeda surekli bakiyordum hshsh
oynarsam geçmek için uğraşırım :)
Alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?