Şimdi ne kadar çocuk varsa toplaşıyorsunuz bir tane ebe seçiliyor o da herkesi kovalıyor ebelemeye çalışıyor tammm birisini ebeleyecekken don diye bağırıp kollarını kavuşturuyor böylece ebelenmekten kurtuluyor ama artık donmuş oluyor o yüzden olduğu yerde duruyor. Onun açılması için başka arkadaşı gelip bacaklarının arasından geçiyor sonra o da ateş diye bağırıyor ve açılmış oluyor artık tekrar koşmaya kaçmaya başlıyor. Aşırı güzeldi yazarken heyecanlandım
Genelde şöyle oluyor ebe kovalıyor kovalıyor çoğu kişi don diyor donmayanlar 2 kişi falan kalıyor onlar da diğer arkadaşlarını açmaya çalışırken ebe yakalıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Futbol
Çelik çomak oynardık biz eskiler bilir mezar taşları
Senin jenerasyonu bilmiyorum maalesef
En çok evcilik bide 5 taş oynardım ☺️ Keşke yeniden çocuk olsammm
Yaa aklıma geldiii istop, yağ satarım bide isim şehir vardııı😊😊
Benim favorim istop
Yakantop vardı bidee. O gün çocuklar oynarken bende katıldım nasıl güzel geldi bir bilsen😊
Bebeklerle oynardık biz, lego falan.
:D ahaha 5 adım anılar canlandı :D 5 adım güzeldi.
Küçükken en sevdiğim oyun duyar kasmaktı ahahsjsj
Hala sevenler var o oyunu fkffjk
Evet evet aramızdalar onlarrrrr
Nedir bu kin sabah sabah
Aa valla hiç değil ya iftira yine ahahhaha
Ffhgdf peki peki
Üçgen
Körebe
Don ateş
O nasıl bi oyun
Şimdi ne kadar çocuk varsa toplaşıyorsunuz bir tane ebe seçiliyor o da herkesi kovalıyor ebelemeye çalışıyor tammm birisini ebeleyecekken don diye bağırıp kollarını kavuşturuyor böylece ebelenmekten kurtuluyor ama artık donmuş oluyor o yüzden olduğu yerde duruyor. Onun açılması için başka arkadaşı gelip bacaklarının arasından geçiyor sonra o da ateş diye bağırıyor ve açılmış oluyor artık tekrar koşmaya kaçmaya başlıyor. Aşırı güzeldi yazarken heyecanlandım
Peki ebe nasıl değişiyor
Genelde şöyle oluyor ebe kovalıyor kovalıyor çoğu kişi don diyor donmayanlar 2 kişi falan kalıyor onlar da diğer arkadaşlarını açmaya çalışırken ebe yakalıyor
Hee anladımmm teşekkürler
Rica ederimö
Misket
Almanlar 4 lük mü
Yerden yüksek >>
Ya nasıl unuturum bunu
Çok ayıp ettin 😅
Evet bir miktar
Simit dkdkdkd