Eminim KS oyuncularının bir çoğu da ister bir gamer odaları olsun. İster miydiniz arkadaşlar? olanlar görüntü paylaşabilirse çok güzel olur :D


Evlenmeden önce vardı tam donanım tam sistem ama eşim orayı artık kendine hobi odası yapti. Artik bir gamer odam yok, oyuncu koltuğumun üzerine bile Hello kittycikli ayıcık koymuş.
Yok olmadı. Ergenlik döneminde bu kadar ilerleseydi olabilirdi belki diyeceğim ama o zaman da para ayıracak bütçem olmazdı.
Şimdi de oyun oynamak için zaman ayıramam.
:D olmuyor desene
Durumum olursa çocuğum için olur inşallah ileride.
Belki onunla oynarım eski kurt olarak 😊😁
:D bak o güzel olabilir.
İnşallah 😊
hayır yokta, görseldeki oda güzelmiş 😄
Hediye edeyim sana :D :D
tamam benim olsun 🤣
Temam 👻👼
teşekkür 🎈
Rica ✨
Cevap
12Cevap
Oyuncu ekipmanlarım var sadece, ama sinema sistemi güzel olurdu
Bunu o kadar çok istiyorum ki. Bakalım ne zaman yapacağım. <3
bir gün olur :) umarım.
1 ay sonra başlarım her halde. Önemli olan neon ışıkları ve ekranlar :)
Şimdiden kulağa hoş geliyor :D ✨
İyi ki bu soruyu sormuşsun. İnternetten bakacaktım. Google oyun odaları yazsam çıkar her halde. Oradan belki ilham alırım oda tasarımı için.
EVet bir çok görsel var kafanda bir çok şey oluşabilir bence :)
Evet evet. Bakalım artık. <3
Hayırlı olsun şimdiden tamamlanınca bir görsel bekleriz :)
Ay bir tamamlasam sana özel olarak her karesinin resmini atarım. Neon ışık ve ekranları ayarladım mı hızlıca bitiririm oda tasarımını.
:D merakla bekliyorum, hayırlı olsun şimdiden.
Teşekkür ederim arkadaşım :) <3
👼✨
İsterdim o oda hem oyuncu hem çalışma hem de sinema odasi olsun isterdim
Nasip olursa ileride belki biz de yaparız bakalım :D
Olursan o da olur :D
Benim öyle takıntım yok ama bu odayı yeni nesilde yapmaak zor
Evet zor :)
Oyuncu odam yok bi 15 sene önce vardı
çok olmuş abi :D
Eski evde vardı da şimdi yok , oynamaya vakit bile yok
Eskiden olsa isterdim şu anda istemem ama Junior var o isteyebilir
Baya donanımlısından var hemde😏
Hıı :D 😅😅🍁
😏😏
He milletin bütün derdi bitti. Oyun odası kaldi. Biz geziye bile çıkamıyoruz. Bu pahallilikta
İmkanı olan cevap verebilir. Millete bütün derdinizi unutun da oyun odası yapın demiyorum zaten.
İster miydiniz diyorum :) Biz de farkındayız ekonomik sorunların, herkesi etkiliyor, beni de etkiliyor. Gamer kategorisine özgü bir soru ne sorayım her sorumda ekonomik soru mu sorayım?
Mantıklı 😁
amatör de olsa oyuncu odam var mesleği elime alınca güzel bir gamer odası dizeceğim ama
İnşallah dostum :)
yok ama ileride olabilir belki :)
peki :D
İsterdim de nerdeee :D
:D belki bir gün
Çok yakar be usta elektrik düşünür olduk artık 🤯
Çok haklısın :D
Oyuncu odası değil tam normal oda
Gamer değilim olmasına da gerek yok.
Yok ve hayır istemezdim
Peki :)
İstemem
Yok, oyuncu odasına ayıracak vaktim yok tercihen
Hemde çok 🥺
İsterim tabi😃
Oyuncu odam yok
Yapmayı isterdim🥺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?