Gamer Hangi hikâyeli oyun serisinin, çoklu oyunculu olmasını isterdiniz? GamerGirl2919 Takip Et FenomenYoda Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Selam KS Gamer ahalisi😊🌺Bazı oyunların çoklu oyunculu olmasını hepimiz istemişizdir.. Peki sizin hiç çoklu oyunculu olmasını istediğiniz bir oyun var mı? Varsa oyunun adı nedir? Hangi hikâyeli oyun serisinin, çoklu oyunculu olmasını isterdiniz? Cevapla Nedir Soruları Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Mario45 Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Gamer konusunda 2,2b cevap paylaştı. Mafia serisini çok isterdim. Kendi Mafia çetemizi gerçek oyunculara karşı yönlendirmek eğlenceli olurdu. 1 0 Yorumla
FelFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Gamer konusunda 3,8b cevap paylaştı. Sevdiğim hikayeli birçok oyunun çoklu oyunculu versiyonunu zaten yaptılar. :) 1 0 Yorumla
SkrErd37 Takip Et FenomenMaster Yaş: 27 +1 yıl Gamer konusunda 469 cevap paylaştı. GTA Vice City ve San Andreas 2 1 Yorumla Alı_Osman_ALKAN +1 yıl MTA san andreas varya Yorumla
unglücklicherMensch Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 95% +1 yıl Korku savaş daha çok tercih ediyorum. 1 3 Yorumla GamerGirl2919 +1 yıl Ben onu sormadım. Single player oyunları çoklu oyunculu olmasını istermiydiniz diye sordum djsjsj Yorumla unglücklicherMensch +1 yıl 😂😂 ya ben random yazdım Yorumla GamerGirl2919 +1 yıl Dbsbndnsns Yorumla
Kauss Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 97% +1 yıl Spider-ManBatmanGod of WarCall of DutyPrince of PersiaGrand Theft AutoResident Evil 7 & VillageDaha nice 1 11 Yorumla GamerGirl2919 +1 yıl Gta 5 de zaten çevrimiçi mod var. Yorumla Kauss +1 yıl Evet ama hikaye olarak yok Yorumla GamerGirl2919 +1 yıl Call of Dutyde de çevrimiçi mod var. Yorumla GamerGirl2919 +1 yıl Ben tam zıttını sordum. Yorumla GamerGirl2919 +1 yıl Ayrica Gta 5 hikaye modu var... Yorumla Kauss +1 yıl Hikaye modu var ama tek kişilik Yorumla GamerGirl2919 +1 yıl Tek kişilik ama 3 tane ana karakter var. Yorumla Kauss +1 yıl İyide o çoklu oyuncuya girmiyor ki Yorumla GamerGirl2919 +1 yıl Zaten çoklu oyuncuya girmiyor. Tek kişi 3 karakter arasında gidip gelebiliyor... Yorumla Kauss +1 yıl Oynuyor musun sen gta 5 Yorumla GamerGirl2919 +1 yıl Gta 5 hikaye modunu tam 5 kere bitirdim. Çevrimiçi modunda da 200 lvl olmak üzereyim. Yorumla
kafkefsago Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 79% +1 yıl Gamer konusunda 4,5b cevap paylaştı. Half life olabilir oyun içinde ama 1 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Gamer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hikayeli bir oyun oynamadım 1 0 Yorumla
everkeğii Takip Et Master Yaş: 30 , eic 36% +1 yıl Gamer konusunda 464 cevap paylaştı. Kingdom come deliverence 1 0 Yorumla