
Yeni config ile ilk 64 tickrate dm sunucusunda 76 vurdum. Hala alışmam gerekiyor. Bu arada o Xantares vuruş hissiyatı var. ♥️

bir süre niko, s1mple, olof gibi oyunların config leriyle oynadım ama bana en konofrlu gelen coldzera oldu
Smooth aim diyorsun. Keyiflidir ama hırslı oyuncular speed sever. Niko gibi hem hırslı olup, hem smooth aim kullanmak saçma geliyor.
Awp de en yüksek sens woxic'de galiba. Kontrol etmesi neredeyse imkansız. Bu yüzden Özgür'e saygım büyük. Gerçek yetenek...
Bunları hatırlamıyorum. Ben çok geç başladım CS:GO'ya. 2018 Şubat gibiydi. Berlin de yapılan Major'u biliyorum bir tek.
Hiç böyle ayarlar yapmadım arkadaşlarıma bazen kullanır ama gerek duymuyorum ben
Cevap
4Cevap
Denedim
Pugb de denedim çok güzeldi.
Denemeedim
Bir aralar evet ama kendi ayarimi yapıyom artık
Hayır denemedim
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar