



Oyun içerisinde illaki sinirleniyoruz ama utanç verici bir durum yok çeşit çeşit bıçaklanmalar var :D sonuçta oyuna konmuş bir şey yapacak bir şey yok ki :D
Hayr illa atom bombasıyla mı ölelim
Bıçakla ölmek bence çok havalı
Bu oyuncu da boşuna kapris yapms
Öldünse çık başka oyun oyna yani
Sanki oyun yok
Bıçakla ölmek yasaktır. :)
Uyarı: Eğer bıçakla ölürseniz size 1 saat kesintisiz güleceğim.
Uyarımı yaptım artık oynayabiliriz. :) <3
Cevap
7Cevap
fazlasıyla utanç verici hele ki arkadaşlarla oynayıp rakibe öldüysen asdadsd
Ev arkadaşım çok çekti ya.. callofmw4 te az bicaklamadim kendisini. Kafaları yiyordu 😂
Rezilliğin daniskası hem de :D :D
Evet hajsksks
Çok kötü olay , düşman basına 🥺
dalga geçilecek bir durum aslında..
Ahahaha valla öyle maalesef 😅😅
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?