Aranızda Osu! oynayan var mı? Nasıl gelişebilirim ya da siz nasıl geliştiniz?

başlayalı çok bir zaman olmadı ama benimle başlayan tanıdıklarım şu an benden ilerde. O yüzden buraya geldim.
Aranızda Osu! oynayan var mı? Nasıl gelişebilirim ya da siz nasıl geliştiniz?
Cevapla