Asla sıkılmam dediğim bir oyun yok diyebilirim çünkü her oyun belli bir zamandan sonra sıkıcı geliyor ama mutlaka bir oyun söylemem gerekirse o da kesinlikle GTA 5 ONLINE olur. GTA 5 ONLINE oynarken hiç sıkılmıyorum. Aralıksız 8-9 saat oynadığım zamanlar bile oldu. 2. sırada world of warships, 3. sırada Euro truck simulator 2, 4. sırada The long dark şeklinde listeyi uzatmak mümkün. ^^
İşte bazı oyunlar çok iyi sistemle oyuncuları kendine bağlıyor. FM serisinde ise mesela sürekli genç yetenek avcılığı yapmak , işte onların gelişimini sağlamak falan zaten sezonlar boyu oynamanı sağlıyor.
açıkçası FM hiçbir zaman ilgimi çekmedi ama karşı cinslerim bu oyuna bayılıyor benim eğlenceli bulamıyor oluşum muhtemelen futbola dair hiçbir şey bilmiyor olmamla alakalı. ^^
bir de takip ediliyorum demek... Sims oynayın deyince bir tuhaf oldu. ^^ o da çok güzel bir oyun ben de bu ay WoW için oyun süresi alacağım çok heyecanlıyııım. 🍭
çok güzel bir oyun kendisiyle aşk yaşıyorum yıllardır. oyunlarda kendi içlerinde ayrıldığından senin zevkine hitap etmeyebilir elbette oynamamış olabilirsin. ^^
kaç yıllık oyun olduğunu düşününce çok fazla değil aslında tekdüze oyun oynamak bile sıkıcı olabiliyor. 3-4 tane sınıf olsa bir yerden sonra herkes için oyun tıkanırdı bence...
Benim hiç o kadar zamanım olmadı. Hep dengede tuttum bu işi. Pandemi zamanında DC’den arkadaşlarla çok takıldık ama onun dışında 1-2 saat üstüne çıkmadım.
Bir de skyrimin en sevdiğim yani devasa bir oyun olmasına rağmen gereksiz yer doldurmuyor diğer oyunlar gibi 50 100 150 gb gibi yerler kaplamıyor. 12 15 gb falan yer kaplıyor. Ben ark survival evolved kurdum 125 gb yükleme yaptı arkadaş skyrim daha zengin içerik olarak
Ark survival evolved konsept olarak güzel bir oyun ama dinazor falan pek eğlenceli gelmemişti bana. survival severler tabii ki beğenmiştir ama bana pek hitap etmemişti bu ikisinin arasında kalsam ben de Skyrim'i seçerdim. ^^