
Bende bir oyuncuyum bedensel engelliyim evde zaman geçiririm ama dışarı hava almaya yine de çıkarım bence bu lafı bağımlılara söyleyin derim 😄

Oyunun bağımlılık yaptığını en yi bilenlerdenim.15 sene önce 2 sene içinde 2700 usd harcadığım hesabımı 2000 usd ye canım acıyarak evlendiğim için sattım. Sonrada boşandım ama o başka hikaye ) Oyun kurucular oyuna yeni başlayanları en uzun süre gamer ların kalacağını planlarlar. Bunu ilk zamanda yapmazlar alıştıra alıştıra. Oyuna tamamen adapte olduğunuz levelde online dünyaya sizi kazandıracak ailenin içine sokarlar. 30 kişi 50 kişi neyse o ailenin içinde hatta gerçek hayata taşınacak dostluklar başlar. Hatta örnek vereyim çok değer verdiğim oyundan arkadaşım bana ben dolandırıldığım iflas ettiğim sonrasında boşandığım zaman peyderpey yaklaşık 30 küsür bin ₺ yardım etmişti sağolsun. Bunların soruyla alakası yok belki ama konuyu şuraya bağlayacaktım. Sonunda şunu anladım. Oyun beni pençesine almıştı günde 7-8 saat team speak konferansları , trainingler e özel gemisin senden beklentiler var kimseye hesabı emanet edemezsin. Hatta yanımda çalışan elemana hesabımı kastırıyordum 3 saat 4 saat. Onunda işine geliyordu. Çayımı gidip kendim alıyordum çocuk kassın diye 🤗 Hesabımı satıp dünyaya döndüğümde gerçekten sağlam sarsılmıştım. Ama neyaptım eşime odaklandım dostlarıma odaklandım artık onlara zaman ayırmaya başladım. Sizin o arada dışarıya çıkıyorum dediğiniz zaman hiçbir şey değil. Engeliniz yok sizin. Dostluğa ve sohbete daha çok zaman ayırın gezin tozun drama etkinliklerine gidin kitap okuyun. Sıyırın oyundan kendinizi inanın kendinizi daha hür hissedeceksiniz.
Cevap
10Cevap
Yanlı bir düşünce oyun oynayan insanda sosyal olabilir
hiçbir şey düşünmüyorum önyargılı davranıyorlar bana söylendiğinde cevabını verip geçiyorum. o öyle sanmaya devam etsiiin fdknkjfd
kısmet ablacım. 🍭
Oyun oynuyorum diye beni evde oyun oynuyor diye bilmeleride saçma bir durum 😀 şu an oyun oynamıyorum ama evdeyim
İnsanlar kendilerince çıkarımda bulmakta ustadırlar bu herkes ve her durum için geçerli.
Ancak zaten öyle de değil mi çoğu gamer daha çok evde vakit geçiriyor.
Sokakta FM mobile ya da Hide online oynadığımı söylerim 😅🤣
Sokakta sürttükleri için anlamazlar
Ön yargıli olmamak lazim derim bence
Yoo dısarda da oynanabilir
Gayet normal düşünüyorum, evdeyiz çünkü 🤣🤣
Boş ön yargı
Ön yargı sadece
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?