
Ben tek oynarım genel de 😄

Gelecek olan var mı tank kasacağım derdim. Takım arkadaşı olunca biraz daha fazla xp geliyordu.
Gelecek varsa beklerdim. Yoksa tek başıma girerdim.
Takım arkadaşı ile olmak daha iyi oluyor. Haberleşip oynanirdı.
Bir günü 9 kişi 3 grup halinde aynı anda Savaşı başlatıp aynı savaşa denk gelmeye çalışırdık.
Zevkli olurdu
Cevap
13Cevap
Tek başıma girerim
Genelde arkadaşlarımla girerim single oyunlar hariç yoksa çok sıkılıyorum.
her zaman arkadaşlarımla oynarım tek çok sıkılıyorum. 🍬
şu an oyun oynamıyorum. Oynadığım dönemde ise arkadaşlarla birlikte girerdim. Tek başıma zevk almam oyundan. Pubg, lol falan tek oynanmaz.
Tek oynamayı ( solo ) daha cok sevıyorum.
Sunucudan arkadaslar oyun yapalım derlerse arkadaşlarla oynarım sadece
Bir zamanlar grubumuz vardi kızlı erkekli muhabbetler falan ne oynardik
Ama şimdi oyunla moyunla pek işim yok
zaten oyun için kısıtlı sürem var birini beklemek çok sıkıcı ama aynı anda oluyosa 5 dk falan beklerim arkadaşlarla oynamakta çok keyifli oluyor
Tek başına girmeyi tercih ederim
Tek başıma girmeyi severim
arkadaslar ile giriyoruz
kimseyi beklemeyi sevmem..
Tek oynuyorum ve de seviyorum
Birlikte oynamayı daha çok severim
Tek girerim genelde
Tek başıma giriyorum
Tek.
Beklerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?