Gamer Oyun oynadığınızda daha çok nasıl duygular hissediyorsunuz? FiqHSHoT Takip Et FenomenGuru Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Oyun oynadığınız da daha çok ne gibi duygular hissediyorsunuz 🤔Ben rahatlıyorum genelde 😌 Oyun oynadığınızda daha çok nasıl duygular hissediyorsunuz? Cevapla Oyun Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. zaman geçirmek gibi ve rahatlama 1 0 Yorumla
wildmoongirl Takip Et FenomenGuru Yaş: 28 +1 yıl başkasının adına utanma, hırs, gülme krizi, sinir genellikle bu tarz duygular tarafından ele geçiriliyorum sjdkdkflf 1 0 Yorumla
Onuradr Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Öldürmeli oyunlarda kahbeleri de vururlar diyorum 😃 1 0 Yorumla
FelFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Gamer konusunda 3,8b cevap paylaştı. Mutluluk heyecan ve adrenalin duygusunu hissediyorum 0 0 Yorumla
_-RockStar-_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 45% +1 yıl daha çok sinir stres ile dolduruyor beni takım arkadaşlarım, bu kadar kötü oynanmaz ya 1 0 Yorumla
_vertebra1 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 77% +1 yıl rahatlama. sıkılınca oyun oynarım kafa dağıtmak için. 1 0 Yorumla
emirhandede Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl yetenek duygumu hıssedıyorum, akıllı oldugumu hıssedıyorum, planlı ve zamanlı bır ınsan oldugumu dusunuyorum, kendımı nerede ve ne zaman hareket edecegımı bılıyorum. 1 0 Yorumla
kafkefsago Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 79% +1 yıl Gamer konusunda 4,5b cevap paylaştı. Oyundaki karakter ne durumda ise o duyguları hissediyorum 0 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Gamer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Mutluluk, sinir, stres hepsi bir arada olabiliyor. 1 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Gamer konusunda 413 cevap paylaştı. hırs eğlence 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
zaman geçirmek gibi ve rahatlama
başkasının adına utanma, hırs, gülme krizi, sinir genellikle bu tarz duygular tarafından ele geçiriliyorum sjdkdkflf
Öldürmeli oyunlarda kahbeleri de vururlar diyorum 😃
Mutluluk heyecan ve adrenalin duygusunu hissediyorum
daha çok sinir stres ile dolduruyor beni takım arkadaşlarım, bu kadar kötü oynanmaz ya
rahatlama. sıkılınca oyun oynarım kafa dağıtmak için.
Sinir, Stres, Eğlence, Rahatlama...
yetenek duygumu hıssedıyorum, akıllı oldugumu hıssedıyorum, planlı ve zamanlı bır ınsan oldugumu dusunuyorum, kendımı nerede ve ne zaman hareket edecegımı bılıyorum.
Oyundaki karakter ne durumda ise o duyguları hissediyorum
Mutlu hissediyorum kendimi
Başarı ama beraberinde sinirde var
Mutluluk, sinir, stres hepsi bir arada olabiliyor.
Oyun oynamıyorum dhdhd
hırs eğlence