
Benim ki tam uyumlu 😇

Laptop kullandığım için klavyeyi hep külfet olarak gördüm ama mouse çok önemli. Elim büyük olduğu için özellikle elime tam oturan bir mouse tercih ettim gayet de memnunum.
Cevap
15Cevap
Bence tam uyumlu
Hala yenisini alamadın mı gönderim dedim sana kabul etmedin 😂
Hallederiz :))
Hiç set kullanmadım 😃 led set aldım. İhtiyacı olan müşterime sattım. Sattığıma da pişman oldum 😃
Set kullanmıyorum, mouseum g300s klavyem de emektarım bitanem g105
Uyumlu ve memnunum. Pençe tutuş tarzım oldugu için yuvarlak mouse harici hepsı uyumlu gıbı bir şey.
Benım ıcın onemlı olan sensör ve agırlıgı
Benimle çok uyumlular. Sağa sola atıyorum hiçbir şey olmuyor 😮💨
memnunum, 144 hz monitör de valorant oynuyorum iyi hoş işte
gayet uygun problem yaşamıyorum bu ikiliyle.
Mouse kötü maalesef, klavye de bazen takılı kalıyor.
klavyemi çok seviyorum ama fareyi değiştirmek lazım
LEKVEY & Razer Nostromo ikilisi, 10/10
Klavye dandik ama iş görüyor. Fare g102
Özellikle deneyerek aldığım için sıkıntı yok
1000 liralık klavyeler X
Laptop klavyesi 🦾
maus yenide klavye milattan kalma değişmek lazım
Tam elime gore
Şükür yeterli
Tam uyumlu benimkisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?