Selam dostlar. Her oyuncunun hemen hemen bir defa oynamış veya oynaması gereken oyun serilerinden bir tanesi Call of Duty ve Battlefield oyunları arasından sizin tercihiniz hangisi olurdu ve neden?Ben Şahsen Call of Duty seçerdim Başarılı senaryo ve bunları çok güzel işlemesiyle gönülleri fetheden bir oyun...
Bu sahnede çok ama çok üzülmüştüm. Ah Ghost üzümlü kekim.
Call of Duty veya Battlefield, siz hangisini seçerdiniz?
Call of Duty hiç tartışmasız hemde Battlefield oynamadım tamam hikayesini bilemem ama COD serisi bana daha çok yakın gelir özellikle de MW ve BO serileri çok iyi ben sadece MW2yi oynadım Black ops 1 de az çok oynadım korsan indirip ama bir tek şu dil sorununu çözemedim Rusça da takılıp kaldı düzeltemedim yapacak bir şey yok 😄
Bir gün param olursa tüm seriyi alıp oynayacağım zaten 😇
Biri Kötü Demek Haksızlık Olur 2 Oyun da Çok Başarılı Ama Call Of Duty Özellikle Modern Warfare Serisi İle Favorim Oldu Senaryo Konuları Etkileyici Battlefield Call Of Duty Benziyor Zaten Ama Ben Cod Modern Warfare serisi Diyorum Özellikle Modern Warfare 2 2009 Resime bak ya 😥 Ghost Öldüğüne Üzülmüştüm Şeref (siz Shepherd Öldürdü Roach ile Ghost u Roach Kontrol ettiğimiz karakter madem ölüyor Remastered olanın da Senaryo farklı olsaydı Ghost yaşasaydı GHOST ölümüne Activision Yapıma çok kızıyorum En iyi hangisi varda çoğu öldü Soap Mw 3 de ölmüştü
Call Of Duty Oyunun yapımcısı Çıkaranlar Activision İnfinty Ward Geliştirici Ama En güzel karakterleri öldürmekle Gözden çok düştü Zaten Modern Warfare 3 bittikten sonra Ghosts gelmişti 2013 de oda Başarılıydı Modern Warfare Havası yaşatıyor du tam olmasa ama Ondan sonra Oyunun pek Kalitesi kalmadı Diğer savaş oyunlardan farksız oldu Call Of Duty keşke yeniden modern Warfare serisi çıktı ya 2019 da Bunun 2 olanı gelecekmiş o zaman ghost tekrar gelir umarım