Selam dostlar. Erkekler ve kızlar haydi soruya :) sizce erkekler mi daha iyi oyun oynuyor kızlar mı, hangi taraf oyunlarda daha yetenekli? Kendinizin çok yetenekli olduğunuzu düşündüğünüz bir oyun varsa hemen yazın.Kızlar ve Erkekler lütfen tarafsızca yorum yapın 😂
Tabiki ben 😂 niye çünkü kızlar şöyle rahatlıkla oturup oyun oynayamaz, bizim kadar vakit ayıramazlar. Sürekli iş kitlenir, bir şey istenir. Sorumlulukları bizden fazladır. Yani onlardan tek avantajımız sayesinde daha iyi oyuncu olmamız, en iyi oyuncu olmamız anlamına gelmiyor. Bütün bunlara rağmen çok çok iyi oyuncu olan bir kaç kızla tanıştım. Helal olsun dedim 😂
Benim en iyi olduğum oyunlar CS:GO ve GTA 5 Online :)
Bunun cinsiyetle hiçbir alakası yok. Ama şunu çok rahat söyleyebilirim ki maçına kız gelen erkekler oynayamaz. O kızı tavlamak için şekilden şekle girmekten oyuna adapte olamaz çünkü 😎
Oyunlarda ses açmazsa ve diğerleri tarafından baskı yapılmazsa kızlar da gayet güzel oynar. Bahsettiğim baskı da burada da olan o toksik kitle. Karakter seçerken kız sesi duymasıyla sıradan çıkan, oyun başından küfürlere ve hakaretlere başlayanlar muhatabım ☾
Bence cinsiyet ile alakasi yok, kızlar da iyi oynuyordur ama genelde oyunlar kızların ilgisini çekmiyor. Erkekler daha çok oyun oynuyor yani kişi sayısı olarak.
Selam, Bu soru şey gibi olmuş. Güneş batıdan mı doğar yoksa doğudan mı gibi. :D Tabii ki erkekler daha iyidir. Erkekler zamanında fifa 2007, counter, halflife oynarken kızlar barbie giydirirdi.
yalan yok kadınlar da iyi oynuyor tabi ki :) ben ortalık kızışsın biraz diye sordum. her iki tarafında iyi oynadığı oyunlar var bazı kızlar erkeklerden çok iyidir yani illaki :)