
Ben bakıyorum nedense görünmeyecek ama bakıyorum yine de 😄

Bakmıyorum artık çünkü ne zaman baksam ölüyorum. Elinde operatörle bekliyor her dakika resmen. Ayrıca silah sıkarken bile öldüğüm için riskli her şeyden uzak duruyorum ☾
Cevap
9Cevap
Bakmıyorum
Ben yapıyorum yalan yok :D araba sürerken falan bile eğilebiliyorum :D
:D
Hala yapıyoruz. Çocukluktan kalma bir refleks olsa gerek. :D :)
Valla yapmadım değil eskiden nasıl kaptırdıysam kendimi
Doğrudur... Köprünün altından geçerken kafamı eğdiğimi bilirim sanki çarpacak😂
Herkes bakıyor 😂, bazen ateş ettiğinde birisi falan kafayı ters yöne cekmeler falan oluyor illaki. Galiba çok odaklaniyoruz oyunlara 😅
Dürbünlüyle bakarsan sol gözünü kapatanlar var. İşe yarıyor diyorlar
Swat 3'de döner başlı kamerayı kenardan sarkıtıp adamların yerini belirleyip flashbang attıktan sonra hepsini indirirdim. Hey gidi günler...
dalgınlıkla olabiliyor kdksjdjs
Gerçekten bunu yapanlar var ya 😂😂
lanet olsun ki evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?