Activision Yapımın Çıkardığı Call Of Duty Kısaltma (COD) İsmiyle Geçen oyunu Bilmeyenler Pek yoktur 2003 Yılından Bu Zamana kadar Çok Güzel kaliteli oyunlar çıkarıyor Özellikle Modern Warfare Serisi İle Benim Çok favorim oldu Büyük Beğeni Kazandı 👍🏻⭐ Modern Warfare İlk 2007 Yılında Çıkmıştı 2009 Yılında Modern Warfare 2 Ve 2011 Yılında Modern Warfare 3 Geldi Üçü de Çok başarılıydı Ama Mw 2 Cok Başkaydi ne Mw 1 ne Mw 3 MW 2 de ki Zevki Tam vermedi Bana Modern Warfare Serisini Oynayan Arkadaşlar Siz Hangisini daha çok Sevdiniz Favoriniz oldu Mw2 mi? Mw 3 mü? Görüşleri bekliyorum
Call Of Duty Modern Warfare 2 (2009)
Call Of Duty Modern Warfare 3 (2011)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Call of Duty Modern Warfare serisinde hangisi çok sevdiğiniz favoriniz oldu? MW2 mi, MW3 mü?
Eeeennnnn en en en nostalji yaşadığım serisi Call of Duty 4 Modern Warfare oldu. O zamanlarda körfez savaşına, Osama bin Laden in saldırıları, Irak savaşlarına, Saddam Hüseyin olaylarına ilgim vardı, araştırıyordum ve biraz bu konulara vakıftım. İlk Cod4 ü oynadığımda beni en etkileyen bölümü The Bog olmuştu, hem o doğu hissiyatını, hem de o gece operasyonu hissini çok iyi veriyodu. O bölümün sabah operasyonu yani Cross Fire bölümü de beni çok etkilemişti. Shock and Wawe bölümü de aynı şekilde, yani doğu teması çok sağlam işlenmiş bir oyun. Ayrıca o zamanlar Sovyet Rusyasını da araştırdığım için Rus bölümleri de çok etkilemişti özellikle Pripyat bölümleri... O arkadan gelen sakin ama tehlikedesin imajı veren ve üşüten songlar... Oooof of eski kitapları niye açtım ben şimdi, içim gitti ahdbnsnfmdnfndmfmdm
Aynen Be Modern Warfare Serisi Call Of Duty Bence Zirve Yaptıran En İyi Serisi 2010 Yılında Black Ops Çıkardı Black Ops serisi de çok başarılı ama hiçbir modern Warfare 1 2 3 yerini tutmadı Birde Ghost var tabi 2013 de Çıkan Cod Ghost Oynadın mı? orada Kimi Kontrol Ediyor oynuyoruz Ghost oyunun adı ama görünmedi
Çok Akıllıydi Riley Köpek 🐕⭐ Ghost Ölümü Çok Kötü öldü Soap Ölümü Bile Ghost Kadar üzmedi Beni Keşke Yeni Call Of Duty serisi bi oyun çıksa da o oyunda Ghost Yaşadığı Ortaya çıksa Böyle Efsane karakter ölemez Şöyle Olsa çok Güzel olur Ghost Yaşıyor Misal Ekip de Shadow Company Olsa Benim profil Resimde ki askerler Onlar pust General Shepherd askerleri idi 10 numara olur