Ben genelde sapan ile oynardım. Arabalar ile felan siz peki?








Ben silahlarla birde arabalarla oynardım. Nerde kaldi eski oyuncaklar nerde kaldi eski arkadaslar
Cevap
3Cevap
Oyuncak arabalar ile oynardım, küçük sürpriz yumurtalardan çıkan oyuncaklar ile falan oynardım. Öyle hayaller kurardım falan😅
Uzaktan kumandalı arabaları çok severdim.
oyuncak tabanca :DDD
Oyuncak bebekler en sevdigimm
Lego
Oyuncak bebeklerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar