



Ne için yaptığına bağlı 😅, sırf gicikligina yapıyor ise ben de dalgaya alırım ama kendini oyuna kaptırıp hırs falan yaptı ise kısacası gözü döndü ise napiyorsun derim😅
Cevap
10Cevap
temas bağımlısı biri olarak hiç rahatsız olmam ben de sevgilime yapardım jkanjkfdş
Elini, kolunu alır neyse. Ani hareketleri hiç sevmem, döverim valla onu.
Beter olsun. Oda eline, koluna sahip çıksın.
Ağzına el bombası koyarım banyoya kitlerim 😂😂
😂😂
Ayrılırım abi sinir olduğumu bile bile niye yapar bi insan hani sürkeli oynun oynayan biri de değilim ona rağmen yaparsa ayrılırım
Benim yok sevgilim sanki herkesin sevgili var gene bir fenomen gene boş sorular
Niye fenomen olarak soru sormak zorundasın
İndir elini derim sinir etme beni 😂
Biraz sinirlenme ihtimalim yüksek.
Onun o minnacık ellerini yerim. 😻😻🥰🥰🥰
Bana el kol yapma derim.
Bende ona hayt huyt yaparım dkskks
Oyunu kapatır sevgilimle ilgilenırım
oyunu birakir öper isiririm
Ay döverdim heralde
Sinir olurum
Bende ona yaparım
Hiç bir şey yapmam
Soruya bak ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?